مشاور اجتماعی و فرهنگی و قائم مقام شهردار تهران گفت: ورزش بر سلامت اخلاقی جامعه، گسترش نشاط اجتماعی، فرهنگ و سلامت جسم موثر است.

برای داشتن سلامت اخلاقی و جسمانی مناسب ورزش کنیدبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، دکتر علی محمد نائینی، مشاور فرهنگی و اجتماعی و قائم مقام شهردار تهران با بیان اینکه کمتر کسی می‌تواند در اهمیت ورزش تردیدی داشته باشد، اظهار کرد: ورزش برای تمامی افراد و در هر سنی و در همه کسانی که در مشاغل مختلف اجتماعی مسئولیت دارند، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه ورزش تنها موضوعی است که آثار و برکات متعدد و فراوانی دارد، گفت: ورزش هم بر سلامت اخلاقی جامعه و هم بر گسترش نشاط اجتماعی، فرهنگ و سلامت جسم موثر است.

نائینی افزود: متاسفانه افراد عمدتا ورزش را تنها در سلامت جسمانی می‌دانند، اما اگر به ورزش با ابعاد مختلف و در رشته‌های و سطوح متفاوت به خصوص در ورزش همگانی توجه شود، آن‌گاه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: بسیاری از آسیب‌هایی که در ناهنجاری‌های اجتماعی و در ابعاد و موضوعات مختلف در جامعه دیده می‌شود، به دلیل آن است که فضای سالم ورزش را نادیده گرفتیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروزه شهرداری این فرصت را فراهم کرده تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی همگانی باشیم.

نائینی در پایان گفت: اکنون برای هر کسی و در هر منطقه‌ای از شهر تهران یک فضای ورزشی وجود دارد که می‌تواند برای داشتن تنی سالم به خوبی از این فضا استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار