مشاور شهردار تهران از تشكيل شوراي عالي آسيبهاي اجتماعي در شهرداري تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران، علی محمد نائینی مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعي فرهنگي شهرداري تهران  در بازديد از آخرين روز بازارچه خيريه شبكه همياري كه به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد، اظهار كرد: دستگاهها و نهادها و مجموعه هاي  مردم نهاد بايد براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي  اهتمام كافي داشته باشند و براي شهرداري ظرفيت هاي فوق العاده اي در اين زمينه وجود دارد. 

وي با بيان اينكه شوراي آسيب هاي اجتماعي از چند هفته پيش در دستور كار شهرداري قرار گرفته است افزود:  براي رسيدن به طرح اقدام عملياتي، جلساتي با مشاركت نهادها و دستگاه هاي مختلف و مجموعه هاي مردم نهاد با تجربه تشكيل مي شود. 

نائیني با اشاره به اينكه سرمايه اصلي نظام اين سرمايه هاي اجتماعي است گفت: علايق و دلبستگي مردم بايد حفظ و مراقبت شود و مردمي كه در وقفه هاي مخلف آسيب ديده اند موردتوجه قرار گيرند.

 به گفته وي فضا در حوزه كمك به مددجويان و توانمندسازي است بسيار خوب و قابل تقدير است و هر روز بر تجربه و روش هاي نوين و كارآمد افزوده مي شود.

قائم مقام معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به اينكه از اقدام ابتكاري و استفاده از فرصت و فضاي خوب توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي تشكر مي كنيم تصریح کرد: دراين فضايي كه روزانه حدود 20 تا 30 هزار نفر تردد دارند پتانسيل بسيار خوبي براي فرهنگ سازي در زمينه هاي مختلف است. 

به گفته نائيني شوراي عالي آسيب هاي اجتماعي ايده بسيار خوبي است  كه به نسبت گذشته تحرك و پويايي فراواني در حوزه فرهنگي با جوهر ديني و اجتماعي است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسیب ، شهرداری ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار