سیروس الوند گفت: پخش تیزر فیلم‌های سینمایی از تلویزیون عواقب بسیار مثبتی به دنبال دارد.

سیروس الوند در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص تاثیر فیلم‌های شهری روی سبک زندگی شهری گفت: اساساً فیلم‌های شهری از سبک زندگی شهری گرفته می‌شود ولی اگر آن قصد اصلی سینما که تصحیح زندگی از بین بردن سیاهی‌ها، ناهنجاری‌ها است در فیلم‌ها نشان داده شود به طور قطع در زندگی شهری تاثیر خواهد گذاشت.

وی در خصوص آپارتمان‌ی شدن فیلم‌ها بیان کرد:‌شاید بحث مالی و راحتی را از عوامل این اتفاق باشد ولی به هر حال سبک جدید زندگی مردم آپارتمان نشینی است و مردم به این جریان عادت دارند کمااینکه قبلاً مردم تو خونه‌های حیاط‌دار و غیر آپارتمانی زندگی می‌کردند و فیلم‌ها در همان خانه‌ها ساخته می‌شود پس دلیل خاصی ندارد.

الوند در خصوص برگزاری جلسه برخی از تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها در صدا و سیما با رئیس این سازمان گفت: به طور دقیق از جزئیات جلسه مطلع نیستم ولی خواسته ما سینما گران این است که تلویزیون به سینما کمک کردتلویزیون و سینما باید با هم دوست باشد.

وی در خصوص پخش‌ تیزرها از تلویزیون گفت: پخش تیز فیلم‌های سینمایی از تلویزیون  نتیجه بسیار مثبتی از جمله دور کردن مخاطبان از ماهواره‌ها، اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی از طریق فیلم‌ها و ... را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبلاً در خصوص پخش تیزر سینما و تلویزیون تعاملات بسیار خوبی داشتند ولی دلیل کم‌توجهی به این تعامل را نمی‌دانم امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد چون خواسته اکثر سینماگران ما است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار