از تمام ظرفیت‌های استان‌ها برای توانمندسازی در جهت توسعه و آبادانی و رفع محرومیت در این استان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، پرویز فتاح در دیدار با استاندار کردستان گفت: با استان کردستان نا آشنا نیستم و به همین واسطه نگاهم به رفع مشکلات مددجویان و توانمندسازی آنان در این استان ویژه است. 

رییس کمیته امداد امام خمینی افزود: کردستان امروز به برکت خون پاک هزاران شهید که از بطن و جای‌جای کشور برای مقابله با دشمنان به اینجا آمده بودند، از امنیت کاملا پایداری برخوردار است.

وی امنیت کردستان را در تراز بسیار بالایی ارزیابی کرد و گفت: امنیت در این استان مرزی در شرایطی وجود دارد که کشور هم‌مرز آن یکی از ناامن‌ترین کشورهای جهان است.

به گفته رییس کمیته امداد، اقداماتی که در طول دولت‌های مختلف در بحث توسعه استان کردستان از جمله ساخت سدها و نیروگاه‌های مختلف صورت گرفته، بستر توسعه و آبادانی را در آن به بهترین نحو فراهم کرده است.

وی خواستار حمایت مدیریت اجرایی استان در بحث پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط زیرپوشش این نهاد در کردستان شد و گفت: در حال حاضر 6 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در کردستان از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند و امیدواریم با حمایت دولت بتوانیم تعداد بیشتری را از مزایای بیمه اجتماعی بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دیدار ، شهید ، پاک ، ارزیابی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.