رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خدمت صادقانه به محرومان و گام نهادن در این مسیر با صداقت و توکل بر خدا ‌لطف خداوند را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، پرویز فتاح در دیدار با جمعی از نخبگان عضو کانون پیرو ولایت کمیته امداد سنندج گفت: رسیدن شما به این جایگاه به دلیل الطاف خداوندبوده است.

فتاح از جامعه نخبگان به ویژه مددجویان نخبه زیرپوشش این نهاد به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی نام برد وافزود: باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم و در راستای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای آنان تلاش کنیم.

وی تقویت روند حمایت از مددجویان نخبه زیرپوشش این نهاد را به منظور رسیدن آنان به درجات بالاتر و تشویق سایر مددجویان به حرکت در این مسیر ضروری خواند و گفت: بهره‌گیری از توانایی این افراد در آینده به عنوان امدادگر و مددکار از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از تمام تلاش‌ها و ایثار و از خودگذشتگی مادران نمونه حاضر در جلسه، خطاب به فرزندان آنها گفت: باید قدردان زحمت‌های مادرانتان باشید و در راستای خدمت به نیازمندان نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این دیدار به اشاره به حمایت این نهاد از یک‌هزار و 800 دانشجوی مددجوگفت: کردستان هر ساله 300 دانشجوی پذیرفته به دانشگاه‌های سایر استان‌های کشور را دارد.

به گفته قنبر موسی‌نژاد، در سال گذشته 60 نفر مددجوی نخبه در زمینه‌های مختلف در بین جامعه هدف این نهاد در استان شناسایی شد که 30 نفر آنها در سایر استان‌ها دارای رتبه‌های برتر بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه نیز حاضرین هر کدام ضمن معرفی کامل خود و موفقیت‌هایشان به بیان برخی دغدغه‌ها و مشکلات پرداختند.

بازدید از کلاس‌های مختلف کانون پیرو ولایت و آشنایی با اقدامات مختلف صورت گرفته از دیگر برنامه‌های فتاح بود که امروز بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان و دیدار با مددکاران صورت گرفت.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: پوشش ، تلاش ، مادر ، سرمایه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.