سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: بیمه تامین اجتماعی فعالان قرآنی در این شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با امضای تفاهم نامه ای با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه و جامعة القرآن ها قصد دارد تا کلیه فعالان قرآنی این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه کلیه فعالانی که در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان مبارکه فعالیت می کنند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

سرپرست نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: در حال حاضر 30 نفر مربی در این رابطه در شهرستان فعالیت می کنند که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند و از تمامی مزایایی این بیمه برخوردار خواهند شد.

علی مبشری ادامه داد: همچنین طبق دستور العمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیه فعالان بصورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند و حق بیمه فعالان قرآنی از محل اعتبارات دولتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان شد: در صورت امضای این تفاهم نامه گام بلندی در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت حافظان قرآن کریم برداشته خواهد شد و همچنین زمینه برای گسترش روز افزون تربیت حافظان قرآن کریم محیا می شود.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.