رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس معتقد است که افزایش قیمت سوخت، یک‌‌شبه اتفاق افتاده که این مسئله می‌تواند نوعی بازی با شرایط اقتصادی مردم باشد.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تک نرخی‌شدن بنزین و تورم احتمالی ناشی از آن گفت: افزایش قیمت سوخت تصمیم درست و عاقلانه‌ای از سوی دولت در شرایط فعلی نبود.


وی در ادامه با بیان اینکه دولت در جریان افزایش قیمت سوخت و تک‌نرخی کردن آن، حداقل‌ها را هم در اطلاع‌رسانی رعایت نکرد، افزود: تک‌نرخی‌کردن سوخت بدون اطلاع‌رسانی و یک‌شبه اتفاق افتاد که همین امر می‌تواند نوعی بازی با شرایط اقتصادی مردم باشد. 


به گفته رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس با افزایش قیمت سوخت، اقشار ضعیف جامعه آسیب‌پذیرتر خواهند شد و لذا دولت باید در این رویه تجدیدنظر کند. 


این نماینده مجلس در پایان با اشاره به احتمال جمع‌آوری کارت‌های سوخت و نقش منفی این اقدام در افزایش میزان قاچاق سوخت تأکید کرد: کارت‌های سوخت برای ساماندهی خرید و فروش سوخت در کشور ایجاد شد تا از این طریق از قاچاق سوخت جلوگیری شود درحالیکه اگر کارت‌های سوخت جمع آوری شده و سقفی برای سوختگیری وسایل نقلیه تعیین نشود، اقتصاد کشور به شدت آسیب دیده و قاچاق سوخت بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس ، سوخت ، موسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار