مشاور رییس کل گمرکات کشوردر امور مجلس در بازدید از بندر خرمشهر گفت: روند پیشرفت و ترقی فعالیت در گمرک خرمشهر شتاب گرفته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آبادان؛مشاور رییس کل گمرکات کشوردر امور مجلس در بازدید از بندر خرمشهر گفت: اجرای سامانه جامع امور گمرکی روحیه نشاط و شادابی را در میان فعالان اقتصادی فراهم کرده است .

امیر نظری با مثبت ارزیابی کردن سفر به گمرکات خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی (ره) و ایجاد فضا و بستر مناسب فعالیت تجاری موفق در منطقه افزود: قطار رو به رشد تجارت الکترونیک در سایه دقت و سرعت همچنان بر روی ریل پیشرفت و ترقی در حرکت است.

وی همچنین گفت:روند پیشرفت و ترقی فعالیت در گمرک خرمشهر نیز شتاب گرفته و با اجرای اهداف بلند مدت گمرک، آینده ای روشن برای منطقه پیش بینی می شود.

در این سفر، مدیران کل دفتر واردات و امور مناطق آزاد و ویژه، دفتر ارزش و دفتر تعرفه گمرک ایران به همراه سرپرست اداره کل هماهنگی استان ها و ناظر گمرکات خوزستان، میهمان گمرک خرمشهر بودند.

اعضای این هیات، با بازدید از روند انجام فعالیت در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت، با چگونگی اجرای موفق سامانه جامع امور گمرکی در این اداره کل از نزدیک آشنا شدند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.