رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: اگر در تمام تولیدات حقوق مصرف کننده رعایت شود بسیاری از مشکلات رفع می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، محمود سلطانی زاده در همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت گفت : امیدواریم این همدلی و هم زبانی که سال های گدشته نیز وجود داشته در سال جدید تقویت شود ومشکلات شناسایی و برطرف شوند .

وی افزود : صنعت تولید در کشور براساس 4رکن تسهیلات ارزان ، انرژی و ارز ارزان و واردات مواد اولیه شکل گرفته است .

وی تصریح کرد : اگر همه چیز به صورت ارزان در اختیار تولید قرار گیرد ، تولید کنندگان رغبتی برای رقابت و تهیه مواد اولیه ندارند .

وی خاطر نشان کرد : ما باید در تمام مسائل اقتصادی به محور حمایت از حقوق مصرف کنندگان توجه داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات برطرف شود .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان 4عامل ارزیابی این شرکت ها از جمله قیمت ، کیفیت ، ارائه خدمات و بسته هایی که در هنگام فروش کالادر اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد را مهم دانست.

سلطانی زاده افزود: اگر واحد های تولیدی خود را به این 4ویژگی مجهز کنند می توانند رقابت خوبی در کیفیت به وجود آورند.

وی یادآور شد :باتوجه به شرایط حاکم بر کشور باید توسعه صادرات سرلوحه کار قرار گیردچراکه توسعه صادرات و اشتغال در کنار هم می توانددر تولید کالای با کیفیت در کشور نقش موثری داشته باشد .

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.