اولین تصاویر منتشر شده از تبلت ZenPad

نمایشگاه کامپیوتکس تایوان هفته آینده برگزار می‌شود و یکی از محصولاتی که کاربران در انتظار معرفی آن هستند سری جدید تبلت‌های ZenPad ایسوس مجهز به پردازنده اینتل است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ به جز نسبت تصویر 4 به 3 از تصاویر منتشر شده تبلت‌هایی که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شوند می‌توانیم به حاشیه زیاد بالا و پایین نمایشگر اشاره کنیم که شاید خوب باشد و شاید هم نگه‌داشتن  ZenPad  جدید را برای شما دشوار کند.

 به نظر می‌رسد این تبلت دارای دو مدل باشد که نسخه‌ی 7 اینچی آن به یک نمایشگر با رزولوشن 600 در 1024 پیکسل و مدل 8 اینچی به نمایشگری با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل مجهز شود.

براساس این تصاویر احتمال می‌رود مدل‌های مختلف دارای ظرفیت حافظه‌ی داخلی متفاوت باشند که البته امکان استفاده از شیار کارت حافظه‌ی خارجی نیز وجود دارد.شایعاتی نیز وجود دارد که از عرضه نسخه سیم‌کارت‌خور این تبلت‌ها خبر می‌دهد.


اولین تصاویر  تبلت ZenPad جدید ایسوس رسانه ای شد


اولین تصاویر  تبلت ZenPad جدید ایسوس رسانه ای شد

این عکس‌ها نشان می‌دهد تبلت‌های  ZenPad  جدید ایسوس از اسپیکر جلو بهره خواهند برد که باعث می‌شود تجربه تماشای ویدیوها لذت‌بخش‌تر شود.به نظر می‌رسد پشت این تبلت‌ها از پلاستیک نرم ساخته شده باشد که لبه‌های آن را نوار چرمی یا مشابه چرم فرا گرفته است.اینکه دقیقا جنس و طرح این پشت  ZenPad  جدید چه خواهد بود،موضوعی است که به زودی متوجه می‌شویم.

اولین تصاویر  تبلت ZenPad جدید ایسوس رسانه ای شد


البته هنوز درباره قیمت یا دیگر جزئیات تبلت‌های ZenPad  جدید ایسوس اطلاعاتی منتشر نشده است و اگر یک هفته دیگر صبر کنیم،در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان همه چیز مشخص خواهد شد.

منبع : زومیت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.