بلوک 20 درصدی سهام‌ شرکت‌ فن‌آوا کارت، 19 خردادماه در بازار سوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، گروه فن‌آوا در نظر دارد، 20 درصد از سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت فن‌آوا کارت را به طور يكجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.

قیمت پایه هر سهم این شرکت، 4 هزار و 666 ریال و قیمت پایه کل آن 279 میلیارد و 960 میلیون ریال اعلام شده که عرضه بلوکی سهام این شرکت روز سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه 1394 انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این دوره 60 میلیون سهم از مجموع 300 میلیون سهام منتشر شده این شرکت عرضه می‌شود و کارگزاری آثل عرضه کننده این سهام خواهد بود ضمن اینکه سپرده حضور در این رقابت 8 میلیارد و 398 میلیون و 800 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

از جمله فعالیت‌های شرکت فن‌آوا کارت می‌توان به تولید انواع محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی، انتقال دیتا و ارائه خدمات مرتبط اشاره کرد.

گفتنی است، شرکت گروه فن‌آوا با 235 میلیون و 313 هزار و 824 سهم و بانک سینا با 60 میلیون سهم، سهامداران عمده شرکت فن‌آوا کارت هستند ضمن آنکه سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس ایران قابل معامله است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: فرابورس ، عرضه ، بلوک ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار