معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان گفت: همدلی و همزبانی شهرهای استان اصفهان ضریب ماندگاری گردشگران در شهرها را افزایش می دهد و تولید سبدهای گردشگری باعث رونق اقتصاد شهرها می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی جمالی نژادبا بيان اين مطلباظهارداشت: اگر چشم گردشگرانی که وارد اصفهان می شوند فقط به پل خواجو و سی و سه پل باشد ، ضریب ماندگاری آنها در اصفهان فقط دو یا سه روز است اما اگر جاذبه های تاریخی دیگر شهرها و روستاها نیز معرفی شوند، ضریب ماندگاری مسافران و گردشگران نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: همدلی و همزبانی بین شهرهای استان اصفهان و روستاهای استان می تواند توسعه اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی را در حوزه گردشگری در تمام استان تسری دهد.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد که همه روستاها و شهرهای استان اصفهان بسترهای گردشگری را فراهم کنند تا در آینده نزدیک شاهد افزایش گردشگران در این استان باشیم.

وی توزیع سفر به شهرهای مختلف این استان را بسیار مؤثر خواند و گفت: توزیع سفر باعث می شود سبد ماندگاری مسافران افزایش یابد و همه جاذبه های گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

جمالی نژاد با تاکید بر نقش مؤثر گردشگری در امور سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی هر استان ، تصریح کرد: ندیدن شهرها و روستاهای زیبای استان اصفهان در واقع سندروم کلان شهری به وجود می آورد.


انتهای پیام/ ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.