اندیشکده برزیلی:

آمریکا، مرگبار‌ترین کشور غربی

یک اندیشکده برزیلی نقشه‌ای را از کشورهای جهان منتشر کرد که در آن آمریکا از لحاظ آمار قتل و جنایت، در میان کشورهای غربی در رده نخست قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی ان ان، «ایگاراپه» اندیشکده امنیتی برزیلی، یک نقشه دیجیتالی از کشور‌ها بر روی اینترنت قرار داده و در آن کشورهای جهان را از لحاظ آمار قتل و جنایت رده بندی کرده است. 

در این نقشه، کشورهای موناکو، لیختنشتاین و سنگاپور کمترین آمار قتل و جنایت را در جهان دارند. 

 بر اساس جدید‌ترین اطلاعات این اندیشکده، ۵۸ درصد از موارد قتل و جنایت در جهان فقط در ده کشور رخ می‌دهد که آمریکا نیز یکی از آنهاست. 

دیگر کشور‌ها عبارتند از برزیل، هند، نیجریه، مکزیک، جمهوری دموکراتیک کنگو، آفریقای جنوبی، ونزوئلا، کلمبیا و پاکستان. در این رده بندی آمریکا مرگبار‌ترین کشور دموکراتیک غرب است. 

در حال حاضر آمار قتل و جنایت در آمریکا با آمار یمن قابل مقایسه است؛ اما آمار قتل در همه کشورهای خاورمیانه به اندازه یمن بالا نیست. این آمار برای لبنان و امارات عربی متحده حدود نصف آمار آمریکاست. 

آمار قتل و جنایت در کویت و بحرین و عربستان سعودی از آمار آمریکا بسیار پایین‌تر است. 

بر اساس این گزارش، از لحاظ آماری احتمال کشته شدن گردشگران در لیبی، مصر، تونس، الجزایر، و مغرب از احتمال کشته شدن آن‌ها در شهری مانند نیویورک، کمتر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امریکا ، مرگ بار ، غرب ، جنایت ، قتل ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار