بهروان:

آب و هوای اهواز در دیدار پلی آف مشکل ساز نمی‌شود/ مسابقه امروز رایگان برگزار می‌شود

بهروان در آستانه دیدار رفت تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان گفت:برنده دیدار این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت به لیگ برتر صعود می کند و تمهیدات لازم را برای این دیدار در نظر گرفته ایم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛غلامرضا بهروان در آستانه دیدار رفت تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان گفت: این دیدار بنا بر درخواست تیم میزبان و دریافت هزینه‌های بلیط فروشی از سوی سازمان لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این در قوانین وجود دارد که اگر تیمی هزینه های بلیط را تقبل کند می تواند بازی را رایگان اعلام کند و استقلال خوزستان برای این دیدار می تواند بلیط فروشی نکند.

وی ادامه داد:داوران دیدار توسط سازمان لیگ انتخاب می شود و البته در بحث ناظران برای این دیدار تمامی تمهیدات را در نظر گرفته ایم.

بهروان در مورد دیدار نهایی جام حذفی گفت: ما در جلسه قرعه کشی نام ورزشگاه تختی را به عنوان میزبان دیدار فینال جام حذفی معرفی کردیم و در مورد این موضوع ذوب آهن و نفت نمی توانند اختلافی داشته باشند ضمن اینکه این دیدار در تاریخ 11 ماه جاری برگزار می شود.

بهروان افزود:در مورد در خواست ذوب آهن برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی شایعاتی وجود داشت اما بازی طبق روال قرعه کشی در تاریخ مقرر در ورزشگاه تختی برگزار می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
خدا کنه دوستان این دفعه اگه مشکلی پیش اومد گردن داور نیاندازند.
آخرین اخبار