قزوین؛

نوسازی بیمارستان بوعلی سینای قزوین

​بخش های نوسازی شده CCU ، آزمایشگاه و جراحی چشم بیمارستان بوعلی قزوین با ۱۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ بخش CCU دارای هشت تخت و بخش چشم با ۲۷ تخت و نیز آزمایشگاه بیمارستان قدیمی بوعلی با یک میلیارد تومان هزینه نوسازی و بازسازی و تجهیز شده است.

​کاظمی فر رئیس بیمارستان بوعلی گفت: نوسازی این بیمارستان در راستای طرح تحول سلامت انجام شده است.

این بیمارستان که یکی از بیمارستانی قدیمی شهر قزوین است ۲۵۰ تخت دارد که در بخش اورژانس آن روزانه سه تا چهار هزار نفر مراجعه می کنند و  حدود یک هزار تا ۱۵۰۰ نفر آنها در بیمارستان بستری ​می شوند.

بگفته ی رییس بیمارستان بوعلی سینای قزوین ، نوسازی بخش جراحی قلب، آندوسکوپی، سرویس های بهداشتی و فضای سبز و سایر قسمتهای بیمارستان بوعلی در مرحله بعدی در دستور کار قرار گرفتهاست.

​بگفته ی کاظمی ،  بازسازی بخش قلب زنان و مردان و اورژانس بیمارستان بوعلی نیز با یک میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد.

​رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم در مراسم افتتاح این بخش ها گفت: در حال حاضر در استان به  ۵۰۰ تخت بیمارستانی نیاز است.

دکتر مهرام گفت: استان قزوین با داشتن بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و دانشگاهی است که ۱۲۰ هزار دانشجو و ۱۱۰ هزار کارگر نیازمند تامین خدمات درمانی مناسب است.

مهرام یادآورشد: در این حوزه با برنامه ریزی انجام شده رفع کمبود نیازها در بخش های روان پزشکی کودکان، ICU، در اولویت بازسازی ونوسازی قرار دارد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.