یاسوج؛

افزایش سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، از افزایش سرانه فضای ورزشی این استان با بهره‌ برداری از برخی پروژه‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

جهانبخش ایزدپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: در ۲ ساله اخیر دولت تدبیر و امید برخی از فضاهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید که سرانه فضای ورزشی را در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۵ صدم متر افزایش داد.

وی، سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دهم را ۹۳ صدم متر عنوان و اظهارداشت: سرانه فضای ورزشی این استان با بهره برداری از برخی پروژه‌های ورزشی استان هم اکنون یک متر و هفت صدم متر رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد، افتتاح ۱۴ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های گچساران و باشت و افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری از افتخارات ورزش استان در حوزه فنی و مهندسی دولت تدبیر و امید در این استان است.

ایزدپور در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات و نگرانی‌های حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را نیمه تمام بودن پروژه هتل ورزش یاسوج جنب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر ذکر کرد.

وی گفت: بعد از حضور وزیر ورزش برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، مبلغی معادل ۲۰ میلیارد ریال برای ادامه فعالیت این پروژه به استان تخصیص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات موردنیاز، پروژه هتل ورزشی یاسوج تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.