معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سه هزار و 300 طرح عمرانی نیمه تمام ورزشی در کشوروجود دارد که برای تکمیل آن بودجه ای بالغ بر سه هزار و 300 میلیارد تومان نیاز داریم.

سجادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به وضعیت فعالیت های عمرانی در حوزه ورزش کشور گفت: بیشتر استانهای کشور بخاطر ضعف در زیر ساخت های ورزشی از ساختار محدود سرانه های ورزشی برخوردار هستند.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه این مطلب افزود : شهرستانهای تهران نیز همانند بیشتر شهرستانهای کشور از سرانه ورزشی متناسب بارشد جمعیت برخوردار نیستند و رفع این معضل در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

سجادی با اشاره به وجود سه هزار و 300 طرح عمرانی نیمه تمام ورزشی در کشور ، اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان را بودجه لازم برای تکمیل این طرح ها برشمرد و اضافه کرد : با بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان 60،70 سال طول می کشد تا این پروژه ها در مجموع تکمیل شود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جواناندر خاتمه ورود بخش خصوصی را لازمه تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام در کشور دانست و اظهار داشت : با بسترسازی مناسب می توان سرمایه های بخش خصوصی را با دید اقتصادی و درآمدزایی در این جریان جاری کرد./ب


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.