فرماندار شهرستان پردیس گفت: رودخانه جاجرود با اقدامات ضربتی فرمانداری و نظارت‌های دقیق بخشداری برخلاف گذشته که به محل انباشت زباله های صنعتی تبدیل شده بود از این معضل زیست محیطی پاکسازی شده است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد حراست از حریم رودخانه جاجرود گفت: رودخانه جاجرود یکی از قطب های گردشگری استان به حساب می آید و به عنوان یک میراث فرهنگی در کنار پل شاه عباسی به شهرستان پردیس جامه فرهنگی با برخورداری از آثار تاریخی چند صد ساله داده است.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه بی نظمی ساختار صنایع در بخش جاجرود و سایر مناطق صنعتی شهرستان تهدیدی با چراغ قرمز برای محیط زیست پردیس است،تصریح کرد:متاسفانه کارخانجات صنعتی آلاینده‌ها و فاضلاب های صنعتی را روانه رودخانه می کنند.

حیدری با اشاره به وظیفه بخشداری جاجرود در برخورد با متخلفان در تصرف محدوده رودخانه به منظور تخلیه و انباشت زباله های صنعتی خود ، اضافه کرد: فرمانداری به عنوان مقام ارشد در این شهرستان برخوردی جدی با این متخلفان و بانیان تخیب محیط زیست صورت خواهد داد.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه ساماندهی کامل مناطق صنعتی پردیس را سیاستی کلی و در حوزه برنامه‌های دراز مدت این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: تبدیل این مناطق به لکه صنعتی باعث می‌شود تا پردیس هم در گردونه صنعت کشور نقشی مثبت ایفا کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.