فرماندار شهرستان پردیس گفت: تشکیل کارخانه پسماند در پردیس با وجود آلایندگی مناطق صنعتی و سرریز شدن فاضلاب های صنعتی به رودخانه‌های این منطقه نیازی زیر ساختی محسوب می‌شود.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مناطق صنعتی شهرستان پدیس گفت:مناطق صنعتی پردیس از تعداد زیادی کارخانجات صنعتی با انواع و اقسام تولید محصولات صنعتی شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه احداث چند تصفیه خانه در شهرستان با پیشرفت فیزیکی خوبی همراه است،تصریح کرد: قبل از شکل‌گیری این منطقه به عنوان شهرستان،پردیس تنها یک جایگاه تامین آب شهری داشت و متاسفانه زیرساخت های لازم برای هدایت آبهای سطحی و دفع فاضلاب ها مناسب نبود.

حیدری با اشاره ب سرریز شدن فاضلاب‌های صنعتی به رودخانه های مجاور این مراکز به ویژه در بخش جاجرود،اضافه کرد: مناطق صنعتی پردیس با عدم برخورداری از ساختار استاندارد تعریف شده برای مراکز صنعتی از ساختار نامناسبی برخوردار می باشند و آلایندگی زیست محیطی را ایجاد کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه ساماندهی وضعیت مراکز صنعتی این شهرستان به عزم ملی نیاز دارد،خاطرنشان کرد: فرمانداری پردیس با همکاری بخشداری جاجرود ساماندهی به حواشی رودخانه جاجرود را در گذشته در دستور کار خود قرار داده بود.

نانوایی های پردیس با قربال قانون ساماندهی می شوند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تعدادی از نانوایی های شهرستان پردیس بخاطر تخلف در قیمت و کم فروشی وسایر موارد تخلفی با قربال قانون و برخورد فرمانداری در رفع موانع پیش روی مردم ساماندهی می‌شوند.

مرتضی حیدری در مورد وضعیت بازار در پردیس گفت: کنترل بازار بر اساس قانون وظیفه ای سنگین بردوش اداره صنعت و معدن و تجارت است و شکل گیری اصناف با اعمل قانون می توانند فضای حاکم بازار بر این شهرستان را مساعد کنند.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه اصناف پردیس ساختاری نو دارند و اجرای احکام قانونی در اصناف مختلف با موانعی مواجه است، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت نان یکی از وظایف اداره صنعت و معدن و تجارت در راستای رفع مشکلات مردم در این حوزه است .

حیدری با انتقاد از شیوه پخش و توزیع نان در نانوایی های شهرستان پردیس، اضافه کرد: اتحادیه ها به تازگی شکل گرفته و این روش غلط به این ضعف زیر ساختی بر می گردد ولی رها نشده اند زیرا فرماندری با جدیت پیگیر موضوع بوده و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود:طبق مصوبه دولت تدبیر و امید در بحث افزایش قیمت نان برای نانوایی های شخصی و دولتی به ویژه در حوزه تولید آرد شفاف سازی شده است و متاسفانه برخی نانوایی ها برای درامدزایی بیشتر نان را با قیمت های غیر واقعی عرضه می‌کنند.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: ساماندهی وضعیت سختاری نانوایی ها روی میز فرمانداری قرار دارد و در خاتمه اجرای نهای این طرح موانع را از سر راه مردم با رفع این معضل صنفی برخواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.