بعد از فینال اول لیگ حرفه ای بسکتبال

هاشمی: حساب و کتاب های من درست نبود/ شاهین طبع: هنوز اول راه هستیم

سرمربیان دو تیم بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد بعد از اتمام بازی اول به نفع دانشگاه آزاد در مورد شرایط بازی صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال لیگ حرفه ای بسکتبال علاوه بر جدال دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد به صحنه رقابت مصطفی هاشمی و مهران شاهین طبع مربیان دو تیم هم تبدیل شده است که هر دو با استرس در کنار زمین سعی در کنترل شرایط بازی به نفع خود دارند.

تیم دانشگاه آزاد در اولین بازی فینال با نتیجه 84 بر 78 برنده شد و با نتیجه مجموع 2 بر یک پیش افتاد.

مصطفی هاشمی بعد از این نتیجه در جمع خبرنگاران تاکید کرد که در مورد مسائل داوری حرف نمی زند چون تنها وظیفه دارد در مورد مسائل فنی صحبت کند و ادامه داد: ما بسیار بد بازی کردیم. حساب و کتاب های من درست از آب در نیامد. یقینا اشتباه از من بود که اینقدر بد بازی کردیم.

وی گفت: برای بازی فردا سعی می کنیم، ایرادات خود را برطرف کرده و به پیروزی برسیم.

شاهین طبع: مهرام تیمی نیست که بتوان فاصله ایجاد کرد

مهران شاهین طبع هم که در سوی دیگر میان خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی محاصره شده بود در مورد امید به قهرمانی گفت: هنوز که چیزی مشخص نشده است. ما اول راه هستیم. مهرام تیم خوبی است و قطعا سعی می کند برای فردا سازمان و شرایط بهتری ایجاد کند بنابراین بازی فردا شرایط کاملا متفاوتی خواهد داشت.

وی در مورد شرایط بازی ادامه داد: آنها تیمی نیستند که فاصله امتیازی زیاد باشد. چه روزهایی که خلیی عقب می افتیم یا خیلی پیش هستیم شرایط واقعی بازی نیست.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد عملکرد داوران هم توضیح داد: آنها سعی می کردند برخی عکس العامل های کنار زمین را سوت بزنند اما در مجموع عملکرد داوران خوب بود.

شاهین طبع در پاسخ به اینکه گفته می شود یکی از گزینه های ایرانی مورد نظر مشحون برای نیمکت تیم ملی است، تاکید کرد: من فعلا روی این مسائل فکر نمی کنم و تمرکزم روی بازی فینال است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار