دادکان: لیست هزینه های تیم بسکتبال دانشگاه را منتشر می کنیم

معاون ورزش دانشگاه آزاد بعد از بازی اول فینال لیگ حرفه ای بسکتبال از انتشار لیست هزینه های تیم بعد از اتمام مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد بعد از اولین تجربه حضور تیم بسکتبال دانشگاه در فینال سوپرلیگ بسکتبال در جمع خبرنگاران از احتمال افزایش بودجه تیم برای رقابت راحتتر با تیم های مدعی در سال های آینده گفت: دانشگاه آزاد خوشحال می شود که در بسکتبال تیمداری کند اما سقف پرداخت ما مشخص است. به محض تمام شدن مسابقات نیز تمام هزینه های خود را به رویت همه می رسانیم تا بدانند تیم بسکتبالی که اول یا دوم شده، چقدر هزینه کرده است.

وی ادامه داد: خوشحالم که تیم قدرتمند مهرام را که از نظر مالی و فنی بالاتر از ما بود را شکست دادیم. تلاش بازیکنان ما هم برای پاداش نیست. آنها با عرق دانشگاهی بازی می کنند.

دادکان در مورد انتخاب دوباره محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال تنها به یک جمله بسنده کرد و گفت: امیدوارم این انتخاب به نفع بسکتبال ایران باشد.

گفتنی است تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با پیروزی در اولین فینال لیگ حرفه ای بسکتبال و با احتساب دو بازی مرحله مقدماتی در مجموع با نتیجه 2 بر یک از مهرام پیش افتاد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادکان ، مشحون ، فینال ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار