مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: از جمله فعالیت‌های ستاد نوسازی در بافت‌های فرسوده، جابجایی تیرهای برق برای تعریض معابر و تسهیل در عبور و مرور است.

عبداله فتح‌الهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکید شهردار تهران در حل معضلات بافت فرسوده اظهار کرد: تاکید شهردار تهران در نوسازی بافت فرسوده تصمیمی قاطع درباره هر منطقه و محله است به طوری که خط مشی شهرداری در نوسازی ، خط مشی تمام ستادها و استفاده از تمام امکانات و پتانسیل‌های مجموعه شهرداری است. 

وی افزود: مشارکت شهروندان در نوسازی بافت های فرسوده نیز اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که با تجمیع پلاک‌های فرسوده می توان به تسهیل این امر کمک کرد. 

فتح‌الهی ادامه داد: سند ملی احیا و نوسازی بافت فرسوده به تصویب رسیده و شهردار تهران ریاست این ستاد نوسازی را به عهده دارد همچنین سازمان نوسازی مسئول دبیرخانه ستاد است. 

وی گفت: از جمله فعالیت‌های ستاد نوسازی در سطح مناطق به خصوص در بافت فرسوده جابجایی تیرهای برق برای تعریض معابر است که این امر خود یکی از مشکلات موجود بر سر راه فعالیت ‌های نوسازی به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار