امیر کربلایی زاده در اجرای دیشب خود مطرح کرد

مصطفی عبدالهی صحنه تئاتر را خانه اول خود می دانست

امیر کربلایی زاده همگام با اجرای استندآپ کمدی خود درشب گذشته گفت: از مصطفی عبدالهی آموختم که همیشه روی صحنه بمانم و تئاتر خانه اول خودم بدانم .

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه، شب گذشته امیر کربلایی اجرای استندآپ کمدی خود را به مصطفی عبداللهی و مهران دوستی تقدیم کرد و در پایان اجرا از این دو نفر یاد کرد .

وی ادامه داد: درس هایی بسیار بزرگی از  این دو عزیز آموختم و خوشحال که بعد از فعالیت 16 سال به کلام مصطفی عبدالهی رسیدم  که هیچ وقت نباید صحنه را ترک  کرد .

این هنرمند تئاتر از سال 1391 تحقیق و بررسی روی هنر استند آپ کمدی را با تعریف درست در دنیا آغاز نموده و از سال 93 تصمیم به ثبت رسمی این شیوه کمدی در ایران را دارد .در این راه همراهی هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر باعث دلگرمی و تلاش بیشتر در قدمهای بعدی او خواهد بود .استند آپ کمدی یکی از پر طرفدار ترین کمدی ها در دنیاست که تا به حال توسط هنرمندان بسیاری چون وودی آلن ،نورمن ویزدوم ،جری لوییس،جیم کری ،رابین ویلیامز و .. در دنیا به اجرا در آمده است .

در این اجرا هنرمندانی خسرو شهراز ،شیوا خسرو مهر ،خسرو احمدی ،رضا بنفشه خواه ، کاوه مهدوی هنگامه همتی ریس انجمن مراودا فرهنگی ایران سوئد و حسن مصطفوی تهیه کننده خوش نام سینما حضور داشتند وهر کدام در پایان اجرا نظرات خود را عنوان کردند.

خسرو شهراز در خصوص اجرای استند آپ کمدی امیر کربلایی زاده با محوریت هنر در ایران گفت : اجرای نویی را شاهد بودم که به طور ی خاص پر از خلاقیت بود .امیدوارم امیر کربلایی زاده این مسیر را ادامه دهد و جای پای بزرگان در این عرصه بگذارد .

شیوا خسرومهر ادامه داد : امیر کربلایی زاده روشی وین را برای اجرای خود آغاز کرده و از بسیار ممنون که با این اجرا شرایط را حاصل کرده که هنرمندان در کنار هم به تبادل نظر برسند و بتوانند یک اجرا با موضوع استندآپ کمدی را به طور همزمان در کنار هم در یک مکان ببینند .

خسرو احمدی  توضیح داد : پرداخت و نگاه امیر کربلایی زاده را نسبت به اجرای استند آپ کمدی دوست داشتم ،اما یک مطلب هست که می خواهم بیان کنم ،حس می کنم او در اجرای امشب از گفتن بعضی از کلمات خودداری می کند و به نظرم امیر نباید این کار بکند . در کمدی باید از تمامی عناصر استفاده کرد و آن را همانند موقعیت اجتماع نشان داد .

رضا بنفشه خواه درباره این  نوع شیوه اجرایی کمدی در ایران  گفت : در ابتدا بسیار خرسندم که در این جمع حضور دارم و هنرمندا را در کنار همدیگر  می بینم .اجرای امشب امیر کربلایی زاده ما را به یک فضای واحد در دنیای کمدی می رساند و باعث تجلی بخش در دنیای کمدی در ایران است .

کاوه مهدوی نویسنده این اجرا هم تصریح کرد : فرآیند استند آپ کمدی در ایران به طور یکنواخنت نبوده و شرایط حاصل از همیشه به یک سمت سوی دیگر سوق داده شده است .خیلی خوشحالم که در این اجرا در کنار امیر کربلایی زاده هستم و با تحقیق و پژوهشش مسیر جدیدی را در هنر کمدی در ایران آغاز نموده ایم.

حسن مصطفوی در پایان خاطر نشان کرد : به عنوان یه مدیر تولید و هم اکنون در سمت تهیه کننده در سینمای ایران می خواهم خاطره ای درباره امیر کربلایی زاده تعریف کنم که خیلی جالب است .در آخرین  پروژه سینمایی خود به دننبال فردی می گشتم شرایط اجرایی همچنیی را دارا باشد اما بعد از جستجو هیچ گزینه ای را برای بازی در این پروژه پیدا نکردم .همزمان با شروع پروژه من اجرایی از امیر کربلایی زاده دیدم که مرا ترغیب کرد این نقش را به او پیشنهاد بدهم و خیلی خوشحالم که او را دیدم و از امیر دعوت همکاری کردم. امیدوارم امیر کربلایی زاده با خلاقیت درونی که در خود دارد استند آپ کمدی را در ایران به پویایی برساند.

کاوه مهدوی نویسنده ،بهنام رحیمی و عماد عامری موسیق ،عرفان پور محمدی دستیار برنامه ریز ،فریبا جدیدی مدیر روابط عمومی ،شهر آشوب مفتاحی هماهنگی ،مازیار قنبری طراح پوستر و بروشور ،کوروش برزی عکاس ،امیر خدامی عکاس پوستر ،سعید بیگی زاده تهیه کننده و پیمان یاحقی مشاوره رسانه از دیگر عواملی این اجرا بودند که به همراه هنرمندان حاضر در جمع امیر کربلایی زاده همراهی کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار