شاخص بورس اوراق بهادار در ساعات اولیه معاملات امروز شنبه 2 خرداد 94، با 115 واحد ریزش در نیمه‌ کانال 63 هزار و احدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 157 هزار و 477 سهم اوراق بهادار به ارزش 277 میلیارد و 324 میلیون ریال در 17 هزار و 273 نوبت معاملاتی داد و ستد شد. 

شاخص با 115 واحد ریزش در نیمه‌ کانال 63 هزار و احدی قرار گرفت.

بر این اساس،شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با ریزش 54 واحدی به 26 هزار و 926 واحد و شاخص کل(هم‌وزن)با ریزش 19 واحدی به 9 هزار و 904 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز شامل گروه پالایشی‌ها و خودرویی‌ها بوده و بیشترین تاثیر را در شاخص نماد وبصادر و رمپنا داشته است.

علاوه بر این شاخص فرابورس ایران نیز با روند منفی 5 واحدی در پله 721 واحدی قرار گرفت.

نمادهای پر بیننده معاملات بازار فرابورس شامل گروه پالایشی‌ها و توسعه خدمات دریایی و بندری بوده و بیشترین تاثیر را در شاخص نماد شتران و پترول داشته است.

امروز تالار شیشه‌ای بعد از چند روز روند مثبت نسبتا ضعیف امروز باز هم نزولی شد در حالی که انتظار می‌رفت با اجرایی شدن کاهش نرخ سود بانکی و زمزمه‌های حمایت دولت از بازار سرمایه روند مثبت به این بازار بازگردد ولی باز هم این روزها با روند منفی در تالار شیشه‌ای روبه‌رو هستیم.

پس باز هم برای رشد در بازار سرمایه باید چشم به روزها ی آینده بدوزیم تا شاید فرجی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، روند ، منفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار