شیراز؛

دو برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه پيام نور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجويی دانشگاه پيام نور كشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در شيراز گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه پيام نور افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نجفي برزگر ادامه داد: وضعيت بودجه فرهنگی دانشگاه پيام نور نسبت به سال گذشته بهتر شده به طوری كه سرانه فرهنگی دانشجو در سال گذشته 8 هزار تومان بوده كه اين مقدار امسال به دو برابر افزايش پيدا كرده است.

وی با اشاره به اين كه 20 درصد بودجه دانشگاه پيام نور را وزارت علوم و 80 درصد را شهريه دانشجويان تامين می‌كند، افزود: امسال 35 هزار تومان جزو مبلغ شهريه دانشجويان اعلام شده كه برای فعاليت‌های فرهنگی دانشجويان استفاده می‌شود.

اين مقام مسئول گفت: فعاليت‌های فرهنگی خود جوش دانشجويان افزايش يافته است.

نجفی بيان كرد: مهم‌ترين اولويت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی براساس مقتضيات استان‌ها است و هر استان مقتضيات خاص خود را دارد كه با ساير استان‌ها متفاوت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجويی دانشگاه پيام نور كشور ادامه داد: تقويم فرهنگی استان‌ها در حال تنظيم است كه از نظر فرهنگی و اجتماعی و توليد كار ميتواند موثر باشد و برنامه را به ما معرفي كند.

نجفي برزگر افزود: همايش‌های بسياری در دانشگاه پيام نور برگزار شده از جمله جشنواره رباتيك، جشنواره حركت و همايش ملي بهره‌برداری از فرصت‌های شغلي و كار افرينی در مناطق مرزی كه در شهرستان تايباد استان خراسان رضوی برگزار شد.

وي با اشاره به اين كه خروجی همايش‌ها برای ما بسيار اهميت دارد، گفت: در گذشته جشنواره حركت در دانشگاه پيام نور برگزار شد و از شبكه‌های صنعتي و تجاری هم دعوت شد و آنان با برخی از دانشجويان مخترع برای توليد انبوه اختراعات قرارداد بستند.

در انتهای اين نشست خبری از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدير و تشكر به عمل آمد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.