رودهن؛

دانشگاه پیام نور از مراکز تولید علم در کشور است

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس گفت : دانشگاهها و مراکز علمی در راستای تولید علم گام بر داشته اند و در این راستا دانشگاه پیام نور نیز توانسته در بحث تولید علم و محتوا گام هایی خوب و ارزشی را بردارد .

زماهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن پرداختن به بحث کرسی های آزاد اندیشی را یکی از محوری ترین برنامه های فرهنگی در دانشگاهها برشمرد و گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری نیز می باشد .

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس مطالبه گری در بین دانشجویان را بخشی از عمق محتوایی بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد : کرسی های آزاد اندیشی به صورت خاص در دانشگاه های آزاد با متولی گری دفتر مقام معظم رهبری توانسته راهکار های خوبی را عرضه کند .

زماهنی در ادامه این مطلب افزود : دانشگاهها و مراکز علمی در راستای تولید علم گام بر داشته اند و در این راستا دانشگاه پیام نور نیز توانسته در بحث تولید علم و محتوا گام هایی خوب و ارزشی را بردارد .

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس در خاتمه اظهار داشت : دانشگاهها در مسیر توسعه ایران اسلامی چرخ دنده های پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به شمار می روند و باید به حق این نقش را ایفاکنند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.