دومین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید در بابل بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس دانشگاه علوم زشکی مازندران در حاشیه افتتاحبه این کلینیک گفت: این دومین کلینیک درسطح مازندران و اولین کلینیک در شهرستان بابل برای بیماران هفت رشته تخصیصی و فوق تخصصی که تخصصی شامل بیماری های ریه ، خون ، رماتیسم ،فوق تخصصی هم جراحی های عمومی شامل قلب ، ریه ، کلیه ، گوارشی ، دارای 18 پزشک در دو مقطع تخصصی و فوق تخصصی تا ساعت 2 بعداز ظهر بنا به نیاز بیماران مشغول به کار است.

جان بابایی افزود: این کلینیک در ضلع جنوبی بیمارستان آیت الله روحانی در 5 طبقه و هر طبقه دارای دو واحد مساحت کل هزار متر که با هزینه 5 میلیارد ریال هزینه شده است و 900 متر زیربنا با پذیرش روزانه 500 مریض است.

استاندار مازندران همچنین در این مراسم گفت : الان در سطح کشور اتفاقاتی که در دولت تدبیر امید افتاده است در حوزه سلامت بررسی بیشتری انجام شده است.

فلاح افزود: ما در دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بحث می کنیم و باید در حوزه سلامت بررسی کنیم که امکانات موجود چه از لحاظ نیروی انسانی نیروی خوبی داریم بهره وری لازم را در این بخش انجام دهیم

به گفته استاندار مازندران در بازدیدی که از بیمارستان شهید بهشتی و یحیی نژاد انجام دادیم تاسف آور بود که با بررسی انجام شده مورد خوشایند مردم نبوده و در حال حاضر خوشبختانه کارهای انجام شده که پزشکان بصورت شبانه روز در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

فلاح افزود: در حوزه سلامت مشکلاتی مثل پرداخت نشدن تعرفه ها و هزینه های پزشکی است که الان در طرح تعامل سلامت به ان توجه شده است که باید استمرار داشته باشد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: ساری ، دومین ، کلینیک ، تخصصی ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.