ساری؛

گسترش معارف قرآني با ايجاد موسسه فرهنگی قرآن و عترت

با ايجاد موسسه فرهنگی قرآن و عترت، زمينه گسترش معارف قرآني فراهم مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين موسسه قرآني با گراميداشت سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسين (ع) الگوى کامل و جاودانه پاسداران است و پاسداران کسانى هستند كه همچون دژى مستحکم مردانه و شجاعانه براي رسيدن به حق و حقيقت و حفظ آن تلاش مي كنند و مظهر آزادي و آزادگي هستند.

فلاح جلودار، همچنين سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر را تبريك گفت و افزود: رزمندگان دلاور و حماسه آفرين در عمليات بيت المقدس به 19 ماه اسارت خرمشهر پايان دادند و ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن بر دشمن مهاجم وارد نمودند و عظمت حماسه خرمشهر آنقدر بود كه حضرت امام فرمودند كه خرمشهر را خدا آزاد كرد چرا كه با آن موقعيت و امكانات آزاد ساختن خرمشهر از عهده نيروهاي عادي خارج بود.

استاندار مازندران از احداث موسسه فرهنگي قرآن و عترت به عنوان باقيات و صالحات ياد كرد و گفت: فرهنگ اساس جامعه است و با ايجاد اين موسسه يك فعاليت قرآني ارزشمند آغاز خواهد شد و زمينه گسترش معارف قرآني فراهم مي شود.

فلاح به پيشتازي خيران مازندراني در تمامي عرصه ها اشاره كرد وافزود: خيران مازندران ارزشهاي زيادي براي استان آفريدند و در اين زمينه در كشور رتبه هاي برتر را دارند.

وي همچنين از همت آقاي نعمت زاده و اهالي روستاي قراخيل براي احداث اين موسسه قرآني تقدير و تشكر کرد.

موسسه قرآن و عترت شهدای قراخیل در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال در 3 طبقه به همراه سالن 150 متری حرفه آموزی و4 باب کلاس آموزشی، سالن کنفرانس، واحد فناوری اطلاعات، کتابخانه، خانه عالم و مهمانسرا احداث شده است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: گسترش ، معارف ، قرآنی ، عترت ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.