​معاون توسعه و شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات گفت: همه دستگاههای دولتی استانها به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ انصاری ، ​با اعلام اینکه دستگاههای دولتی دراستان قم هم اکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند ، گفت : با توجه به موفقیت اجرای این طرح در قم ، طرح اتصال دستگاههای دولتی به شبکه ملی اطلاعات در همه استانهای کشور اجرایی می شود.

​وی اتصال دستگاههای دولتی را به شبکه ملی اطلاعات از برنامه های دولت طی برنامه پنجم اعلام کرد و افزود : رشد کمی دسترسی به اینترنت و افزایش سرعت آن ، محلی کردن ترافیک داخلی و کاهش پارامترهای مخل دسترسی و کاهش اختلالات در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات از مزایای اتصال به شبکه ملی اطلاعات است.

​انصاری در مراسم آغاز به کار ششمین نمایشگاه الکامپ قزوین  از افزایش ظرفیت شبکه آی پی ( ip )در کشور خبردادو گفت: ظرفیت شبکه آی پی (ip )در کشور هم اکنون سه برابر شده است و تلاش داریم این میزان  تا سال 95 به 20 برابر افزایش یابد .

معاون توسعه و شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات به برنامه های حمایتی دولت هم اشاره کرد و ادامه داد : حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات ، حمایت از مرکز داده داخلی و تولید داخلی همچنین حمایت از پارک و مراکز علم و فناوری از جمله این برنامه ها است .

ششمین نمایشگاه الکامپ قزوین با شرکت 60  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین آغاز به کار کرده است.

​این نمایشگاه به منظورآشنایی مردم با تکنولوژیهای روز ، افزایش آگاهی های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک و نقش موثر آن در نیازهای روزمره در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع تا اول خرداد دایر است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.