از سرگیری محاکمه قاتل سینمای کلرادو

سومین جلسه دادرسی قاتل مخوف 27 سالۀ آمریکایی بعد از گذشت حدود 4 سال برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، جلسه محاکمه "جیمز هولمز"، قاتل تماشاگران فیلم بتمن در سینمای شهر "آرورا" در ایالت کلرادو امروز از سر گرفته شد.

بعد از گذشت بیش از 2 سال از کشتار دسته جمعی به دست این قاتل خطرناک آمریکایی در سال 2012 که منجر به قتل عام 12 نفر و مجروح شدن 70 تن شد، سومین جلسه دادرسی جنایات سینمای مذکور نیز برگزار شد.

در مجموع این 3 جلسه، اظهارات 85 شاهد استماع شده و انبوهی از مدارک پلیس و دادستانی کلرادو نیز تسلیم گروه قضاوت و اعضای هیئت منصفه شده است.

در حالی که در تمام مدت این 4 سال، وکلای مدافع قصد داشتند موکل خود را با دلایلی از جمله ابتلا به جنون و دیوانگی تبرئه کنند، دادستان ها در تلاشند با تکیه بر اعترافات صریح متهم، حکم اعدام را برای او صادر کنند. هولمز به ارتکاب 166 فقره جرم در سینمای شهر آرورا متهم شده است.

این قاتل 27 ساله در 20 ژوئیه 2012 در حالی که در لباس شخصیت "جوکر"، به عنوان نقش منفی فیلم «بتمن؛ شوالیه تاریکی» وارد سینما شد، قصد داشت همۀ 400 تماشاچی سینما را با سلاح های "شاتگان مدل رمینگتن 870"، "کلت کمری مدل گلاک 22" و "مسلسل مدل ام اند پی 15" به رگبار ببندد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاتل ، سینما ، بتمن ، کلرادو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار