مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیر اتفاقات دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و نفت است.

وزير ورزش شخصا پيگير اتفاق ديدار تراكتورسازي و نفت است/ قضيه ظرف سه روز آينده مشخص مي شوداسبقيان مديركل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اتفاقات رخ داده در ديدار تراكتورسازي تبريز و نفت تهران عنوان كرد: بازي تا حدود دقيقه ٧٠ ادامه داشت تا اينكه در سكوهاي ورزشگاه اين صحبت مطرح مي شود كه تيم سپاهان با سايپا مساوي كرده است و همین موضوع باعث شد تا دوستانی مانند منصوريان كه گفت فردي با دستش نشان داد سپاهان و سايپا مساوي كرده  به  شکل نقل قول به سمت نيمكت تيم تراكتورسازي تبريز انتقال يافت.

وي افزود: با انتقال موضوع به نيمكت تراكتور طبيعتا آنها نيز مي خواستند قضيه را مديريت كنند كه بازي با همين روال ادامه پيدا كند و تراكتور به عنوان قهرماني برسد تا اينكه سوت پايان بازي به صدا درآمد و بازيكنان در نيمكت اظهار شادماني كردند و افراد روي سكوها كه ديدند جشن قهرماني است نيز به زمين آمدند.

اسبقيان ادامه داد: در جايگاه نيز استاندار، كفاشيان و تعدادي از نمايندگان مجلس حضور داشتند كه اين قضيه  تساوي سپاهان با حريفش به خود ما نيز انعكاس داده شده بود كه حتي كفاشيان به جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي گفت كه آماده شويد تا براي توزيع جوايز برويم كه ناگهان در تلويزيون پشت جايگاه مقامات ديديم كه سپاهان دو بر صفر بازي را برده است.

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي تصريح كرد: در ادامه نمايندگان اداره كل ورزش و جوانان استان هم اينترنتي قضيه را پيگيري كردند و متوجه شديم كه بازي در اصفهان دو بر صفر به نفع سپاهان تمام شده است.

وي با اشاره به خشم هواداران پس از آشكار شدن حقيقت بيان كرد: هواداران وقتي متوجه موضوع شدند خيلي عصباني شدند و شعارهايي بر عليه فدراسيون دادند.

اسبقيان در پاسخ به اين سوال كه آيا اينترنت و موبايل در ورزشگاه قطع شده بود گفت: خير، اصلا بحث قطعي نبوده ولي در بررسي هاي فرماندار با مسئولان مربوطه آنها اعلام كردند كه به دليل حضور ٩٠ هزار تماشاگر تلفنها كمي با كندي مواجه بود. من خودم تلفن همراهم دستم بود و قطعي تلفن نداشتيم اما با كندي اينترنت و موبايل روبه رو شديم.

وي افزود: ترافيك ارتباطات داشتيم و اين موضوع هم طبيعي بود.

مدير كل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي با اشاره به جلسه امروز در خصوص قضيه رخ داده در انتهاي بازي تراكتورسازي تبريز و نفت تهران عنوان كرد: اين جلسه با حضور دستگاه هاي ذيربط از جمله فرماندار، مسئولان اداره كل ورزش و جوانان و هيات مديره تراكتور و حسني خو مشاور وزير و مدير كل حراست وزارتخانه برگزار شد كه دكتر دستور بررسي بيشتر را صادر كردند.

وي افزود: اين دستور پيگيري در خصوص اين بوده كه اين خبر منعكس شده از چه كانالي بوده و در خصوص مسائل داوري نيز حسني خو مكاتبه اي با وزير كرد كه دستور ويژه صادر شود تا فدراسيون توضيحات لازم را بيان كند.
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، جوانان ، تراکتور ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوب ایزدپناه ازشهرستان خوی
۱۷:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگروزارت ورزش بخواهد بدون تعصب بین ترک وفارس قضاوت کندوعادلانه رای دهد بایدداوربازی درخصوص اخراج تیموریان درحضورمردم علت انرا توضیح داده ودرصورت اثبات تبانی ازطریق وزارت کلاازسمت داوری برکنار گرددوهمچنین خاطیان شایعه مساوی سپاهان بانفت اقدام قانونی بعمل امده به اطلاع مردم برسد.باتشکرازمسولین وزارت وفدراسیون محترم ورزش
آخرین اخبار