فریاد شیران:

از دست دادن جام قهرمانی از شایستگی‌های نفت نمی‌کاهد

پیشکسوت فوتبال گفت: از نظرقهرمانی، هردو تیم نفت و تراکتور برابر بودند ولی نفت به طور حتم شایسته قهرمانی بود.

از دست دادن جام قهرمانی از شایستگی‌های نفت نمی‌کاهدناصر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص هفته آخر بازی‌ها بیان داشت: از نظر شرایط قهرمانی هر دو تیم نفت و تراکتور مساوی بودند و امتیاز مثبتی که نفت نداشت و تراکتور نداشت، هواداران پرشور و دو آتیشه تراکتور بود.

وی ادامه داد: تیم نفت با وجود شایستگی‌هایش قهرمانی را از دست داد. این تیم شایستگی‌های فنی در سطح کلان دارد و تلفیقی از تجربه و بازیکنان جوان است و همانگونه که همه شاهد بودی، در طول فصل همه تیم های خوبرا شکست داد، از جمله استقلال و پرسپولیس و همچنین  فولاد که مدعی قهرمانی بود. ولیکن نشان دهنده آن است که این تیم به همین راحتی ساخته نشده و افرادی زحمت این تیم را متقبل شدند که هیچ وقت دیده نشده و زحماتشان به چشم نمی‌آید.

وی افزود: تیم نفت از سال 82 هم از حیثیت بازیکنان و هم  از نظر کادر فنی و مدیریتی و همچنین مالی توانست پله پله بالا رود و از لیگ باشگاه‌های تهران  تا لیگ برتر بالا بیاید و توانست سال 89 به لیگ برتر صعود کند.

فریاد شیران تصریح کرد: در لیگ برتر هم 8 سال است که حضور دارد و 3 سال است که مدعی سهمیه آسیایی است و فصل قبل نیز در همین شرایط قرار داشت که سوم شد.

وی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها در 8 سال گذشت برای تیم نفت، زحمت کشیدند و از جمله حسین فرکی، یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان همه این مربیان برای تیم نفت تلاش کردند تا این تیم به بلوغ فنی و کامل برسد و در برابر هر تیمی تن به شکست ندهد و همانگونه که شاهد آن بودیم با اینکه از نظر نتیجه عقب بود ولی تونست با چند تعویض فنی به بازی برگردد و نتیجه را واگذار نکند ولی متاسفانه جام را از دست داد.

فریاد شیران در پاسخ به این سوال که قهرمانی حق کدام تیم بود گفت: حق تیم نفت یا تراکتور بود که قهرمان  شود اما به هر حال شیرینی و تلخی فوتبال این مسائل را بوجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: با این نتیجه، چیزی از شایستگی‌های نفت کم نمی‌شود و امیدوارم با کسب جام حذفی مقابل ذوب آهن دوستدارانش را خوشحال کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که دوست عزیز و صمیمی‌ام حسین فرکی موفق شد و توانست تیمش را به قهرمانی برساند و از همین جا به وی تبریک می‌گویم.

فریادشیران گفت: از همین جا به تمام کسانی که به دنبال هدیه دادن تیم نفت به استان مرکزی بودند و تمام کسانی که قلبشان با این تیم نبود ولی استفاده لازم را از امکانات این تیم داشتند ، تسلیت می گویم و از تمام کسانی که به این تیم کمک کردند و مانع انتقال این تیم به استان مرکزی شدند ، به خصوص دوست خوبم عادل فردوسی پور تقدیر و تشکر می نمایم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، شیران ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمدرضا ايراندوست
۱۸:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
امروز در تمام مطالب سايت اشتباهات فراواني ديده ميشود، در مطلب فوق در سطر سوم نوشته ايد : امتياز مثبتي كه نفت نداشت و تراكتور نداشت ، در صورتي كه تراكتور آن امتياز را داشت .
در سطر نهم هم به جاي واژه حيث از كلمه حيثيت استفاده كرده ايد .
لطفا بيشتر دقت كنيد.
آخرین اخبار