ماندن یا رفتن کی‌روش از دید کارشناسان

فریاد شیران: بگذارید کی روش برود/حامیان کی‌روش به فوتبال خیانت می‌کنند

کارشناسان فوتبال نظر خود را در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش بیان کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بحث ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی کشورمان ما را بر آن داشت تا نظر برخی کارشناسان فوتبال را در این زمینه جویا شویم.

*فریاد شیران: بگذارید کی روش برود/حامیان کی روش به فوتبال خیانت می کنند

فریاد شیران: بگذارید کی روش برود، حامیان کی روش به فوتبال خیانت می کنند

ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: عملکرد کارلوس کی روش در فوتبال ما عملکردی قابل قبولی نبوده و نگه داشتن این سرمربی خیانت به ورزش و فوتبال است.
 
وی در خصوص کفاشیان هم اظهار داشت: برای فدراسیون فوتبال متاسفم که رئیس فدراسیون آن یک آدم ناکارآمد است و کارش خیانت به فوتبال ایران است.
 
فریاد شیران ادامه داد: بعد از بازی های آسیایی کی روش باید می رفت چرا که بازی مقابل عراق با آن همه مشکلات و باید اخراج می شد کی روش آدمی بهانه گیر است و هر کسی که حامی اوست خائن بزرگ است.
 
*روشن: کی روش سردم دار دلال هاست، فوتبال ما به عقب فلش‌بک زده است

فریاد شیران: بگذارید کی روش برود، حامیان کی روش به فوتبال خیانت می کنند
 
حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بارها و بارها گفتم نظر مثبتی در خصوص کارلوس کی روش ندارم چرا که در فوتبال ما خیلی بزرگتر از کی روش ها با عملکردهای بهتری حضور داشتند. 
 
وی در ادامه گفت: کارهای کی روش حتی از کارهای رایکوف در سال‌های گذشته هم کمتر بوده چرا که رایکوف در زمان گذشته بهترین بازدهی داشته و در آن زمان امکانات این قدر نبود.
 
روشن در خصوص عملکرد کلی کی روش گفت: اینکه ما 10 میلیارد خرج کنیم و یک فوتبال دفاعی پیدا کنیم خیلی خوب نیست خود آقای کی روش هم در تمامی دلالی ها نقش دارد چرا که اگر اعلام کرد می روم باید می رفت نه اینکه بازار گرمی کند اگر کی روش از ایران برود به دلیل اینکه سنش از 60 سال می گذرد و بازنشسته محسوب می شود دیگر جایی برای سرمربی گری ندارد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عدم توافق کی روش با مربیان جوان ایران گفت: بهتر بود که کی روش با مربیان جوان همچون منصوریان، صالح،‌ کریمی و... تفاهم و توافق می کرد بر فرض محال در جام جهانی و آسیا هم قهرمان می شدیم اما ما رشدی در فوتبال نداشتیم. 
 
وی در مورد ریاست کفاشیان هم اظهار داشت: انتخاب کفاشیان که برگزار شد شهنازیان آمد و گفت سیاست روز ورزش است اینها اگر هم می گویند کفاشیان تصمیم گیرنده است پس ضعیف عمل می‌کنند.
 
وی در پایان گفت: ماندن کی روش دردی از فوتبال پر دلال ما دوا نمی کند و می توان با تفکرات بازتر به آینده فوتبال بنگریم.
 
*رجبی: با توجه به شرایط موجود کار برای کی روش سخت است

فریاد شیران: بگذارید کی روش برود، حامیان کی روش به فوتبال خیانت می کنند
 
کارشناس فوتبال گفت: با مخالفت‌هایی که در فدراسیون بر علیه کی روش می شود کار برای او سخت است.
 
رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در فدراسیون نیست و کی روش در صورت ماندن کار سختی را در پیش رو دارد.
 
وی افزود: فدراسیون تا حد ممکن پای انتخاب خود ایستاد و در حال حاضر باید کارشناسان و دست اندرکاران فوتبال ببینند که چه کارهایی می تواند کرد و چگونه برای ماندن یا رفتن و حتی انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری کنند و تعویق در این اتفاق خوشایند نیست. 
 
وی ادامه داد: جوی که در فوتبال وجود دارد مناسب ماندن کی روش نیست و تمام کسانی که کار فنی می کند مخالف حضور وی در نیمکت هستند چرا که او از دیر بالا به دیگران نگاه می کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت کی روش در صورت رفتن از تیم ملی باید پاسخگوی اتفاقات باشد و فدراسیون فرقی بین مربی خارجی و داخلی نگذارد.
 
*افاضلی: وقتی کی روش خواهان حضورش در ایران نیست نمی‌توان به وی التماس کرد

فریاد شیران: بگذارید کی روش برود، حامیان کی روش به فوتبال خیانت می کنند
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من همه چیز در اختیار خود کی روش است و خود وی تصمیم گیرنده ماندن یا نماندن در ایران است.
 
هومن افاضلی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص کارلوس کی روش اظهار داشت: اینکه گفته ایم کی روش چگونه مربی بوده و عملکردش به چه صورتی است به نظر من زمان اینگونه صحبت‌ها تمام شده است همه از جمله فدراسیون، مردم و افکار عمومی خواهان ماندن وی هستند. 
 
وی در ادامه افزود: کار کی روش از این حرفها گذشته می دانیم که حضور وی به صلاح فوتبال ما است ولی وقتی خود وی خواهان ماندن و کار در ایران نیست دیگر نمیشود به وی التماس کرد. 
 
افاضلی ادامه داد: وقتی وی خواهان حضورش در ایران نیست نمی‌دانم سر چه چیزی دعوا است این روزها همه به  هم ریخته‌اند تا وی را حفظ کنند اما زمانی کی روش از حضورش ناراضی است باید از ادامه درخواست پرهیز نمود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: اگر بحث نارضایتی فدراسیون بود می شد یک کاری کرد اما اکنون همه چیز در اختیار شخص کی روش است.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که هر تصمیمی که گرفته می‌شود نهایت به نفع فوتبال ما باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار