یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی شاگردان خود مقابل تیم استقلال در بازی فردا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

امیدوارم بازی فردا برنده داشته باشد/ کی روش بهترین گزینه در حال حاضر استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گل محمدی سخنان خود را با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه (س) آغاز کرد و در خصوص بازی فردا تیمش اظهار کرد: بازی بسیار مهمی را در پیش داریم هم برای ما و هم برای استقلال بازی بزرگی است انگیزه ای بالایی داریم امیدواریم از نظر کیفی و فنی شاهد مسابقه خوبی باشیم و حتما برنده داشته باشیم.
 
وی ادامه داد:در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به آمادگی مطلوبی رسیده‌اند.عباسی و فرهادی دو بازیکن مصدوم ما هستند ولی سایر نفرات را در اختیار داریم امیدوارم بازی بدون حاشیه و جنجال برگزار شود.
 
گل محمدی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل گسترش فولاد از داوری اعتراض کرده بود گفت: من چند ماهی است در خصوص داوری صحبتی نکرده ام از نظر من باید به داوران آرامش بدهیم تا تمرکز خوبی در  مسابقات داشته باشند و بتوانند درست قضاوت کنند داور فردا حق‌وردی است و برای وی روز خوبی را آرزو می کنم امیدوارم اشتباهات تاثیر گذاری نداشته باشد.
 
سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص عملکرد تیمش در لیگ امسال گفت: در نیم فصل اول نتایجمان کاملا قابل پیش بینی بود ما کاندید سقوط بودیم اما در نیم فصل دوم با دادن اعتماد به نفس به بازیکنان و اتخاذ سیاست جوان گرایی خود را از بحران نجات دادیم البته عوامل باشگاه و هیات مدیره بسیار از ما حمایت کردند و ما توانستیم به بازی برگردیم تا جایی موفق شدیم به فینال جام حذفی صعود کنیم و در جدول لیگ برتر نیز خود را از جایگاه 14 یا 15 به 6 برسانیم.
 
وی درباره کی روش نظر خود را اینگونه بیان کرد: درباره سرمربی تیم ملی باید بگویم با توجه به فرصتی که در اختیار داریم فکر می کنم بهترین گزینه همین کی روش است ولی نمی‌دانم چه کسی تصمیم گیرنده و پاسخگو است اگر من جای تصمیم گیرندگان بودم کی روش را انتخاب می کردم.
 
گل محمدی در پایان از برگزار کنندگان لیگ امسال تشکر و قدردانی کرد که بدون وقفه در یک ماه اخیر مسابقات را برگزار کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار