فرکی: لیگ پویایی داشتیم/ سپاهان شایسته قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به طور حتم تیم سپاهان شایسته قهرمانی در لیگ امسال بود.

فرکی: لیگ پویایی داشتیم/ سپاهان شایسته قهرمانی بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین فرکی در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم سپاهان شایسته این قهرمانی بود و ما در نیم فصل دوم از همان ابتدا با این اهداف به مسابقات ورود کردیم که این عنوان را کسب کنیم.

فرکی بیان کرد: کلاسی که در حال حاضر برای مربیان در نظر گرفته شده است می‌تواند دستاوردهای خوبی برای مربیان داشته باشد و این مسئله را به فال نیک می‌گیرم و خارج از بحث کاری دوستان عزیزم را در این کلاس می‌بینیم.

وی در خصوص اینکه آیا کلاس های مربیان هزینه‌ای در بر داشته است یا خیر افزود: بله البته من با میل باطنی خودم این مبلغ را پرداخت کردم اما فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال درباره پیشکسوتان این مسئله را رعایت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان آیا این امکان وجود دارد بازی تراکتور سازی و نفت تکرار شود گفت: در خصوص این مسئله اظهار نظر نمی‌کنم و باید بگویم مطرح کردن این موضوع درست نیست و همه چیز در یک شرایط خوب پیش رفته است و شرایط به گونه ای بوده است که سپاهان قهرمان شده است و هر اتفاقی هم که افتاده است به تیم سپاهان ربط پیدا نمی‌کند و مربوط به خودشان است و باید این مسئله را پیگیری کنند اما رخ دادن این اتفاقات با توجه به تکنولوژی و ارتباطات بالایی که در جامعه وجود دارد سوال برانگیز است.

وی درباره اتفاقات روز پایانی لیگ برتر تاکید کرد: این موضوع نشان دهنده حساسیت و رقابت تنگاتنگ تیم ها بود که از این بابت خیلی خوشحالم که این نشان می‌دهد که لیگ ما به پویایی قابل توجهی دست یافته و توانسته‌ایم تا این حد فوتبال را با رقابت نزدیک در لیگمان داشته باشیم.

وی درباره اینکه مهدی تاج اعلام کرده است کمیته انضباطی درباره قهرمانی سپاهان و تطبیق احتمالی آن تصمیم گیری می‌کند افزود: خیر ما به این مسئله توجهی نمی‌کنیم سپاهان با شایستگی قهرمان لیگ برتر شده است و جا دارد به همه مسئولان سازمان لیگ تبریک بگویم که در چنین شرایطی لیگ را به صورت منظم برگزار کردند.

لیگ امسال از لحاظ برنامه ریزی، جوانگرایی و هزینه‌ها خیلی خوب بوده است اما در برنامه‌های لیگ شاید ایرادهایی در جزئیات آن وجود داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار