رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در شهر "چلیابینسک" روسیه شب گذشته در هوایی طوفانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین روز رقابت های قهرمانی تکواندو جهان دیروز هم برگزار شد اما برای مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال هوای شهر چلیابینسک چندان مطلوب نبود.

هنگام برگزاری مسابقات پایانی اوزان 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم بانوان شدت طوفان و باران طوری بود که صدای آن از سقف سالن تراکتور هم شنیده می شد.

در پایان مسابقات وزن 68- کیلوگرم مردان "ثروت تازه گل" ترک تبار قهرمان المپیک 2013 و قهرمان رقابت های جهانی 2011 کره این بار "الکسی دنیزنکوف" روس را برد و بار دیگر قهرمان جهان شد تا نماینده میزبان باز هم به مدال طلا نرسد. همچنین "دونگ یان شین" از کره جنوبی همراه با "خوزه آنتونیو روسیلو" از اسپانیا به طور مشترک سوم شدند.

کره ای ها با از دست دادن مدال طلای این وزن در حسرت کسب قهرمانی تا این لحظه مانده اند اما این احتما وجود دارد امشب در وزن اول توسط "کیم تائه هون" صاحب مدال طلا شوند.

همچنین در وزن 67- کیلوگرم بانوان "چیا چیا چانگ" از چین تایپه مدال طلا گرفت، نور تارتار از ترکیه در مکان دوم قرار گرفت و مدال برنز مشترک به "پانگ مک پرسون" از آمریکا و "کاترینا دامر" از کلمبیا رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار