سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر من با دغاغله مشکل داشتم پس چرا برانکو او را نیمکت نشین کرده است.

درخشان: حرف‌های دغاغله از روی کم تجربگی او بوده است/ بازیکنی که به پرسپولیس آورده‌ام به استقلال گل زدحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: خوشحالم  و به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم که این همه انتظار کشیدند تا از پرسپولیس نتیجه بگیرد و امیدوارم از این به بعد هم شاهد موفقیت‌های پرسپولیس باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس با بازی خوب خود در مقابل استقلال توانست شایستگی‌هایش را ثابت کند در نهایت به پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین برسد.

درخشان ادامه داد: قهرمانی در دست تراکتوری‌ها بود اما خودشان از این مهم باز ماندند و قهرمانی را تقدیم سپاهان کردند وقتی آنها  با اختلاف دو گل از حریف جلو بودند باید حفظ نتیجه می‌کردند اما به مساوی راضی شدند که این موضوع باعث شد فکر کنم قهرمان لیگ برتر بشوم.

وی اظهار داشت: همان بازیکنی را که انتقاد می‌کردند چرا به پرسپولیس آوردم مقابل استقلال درخشش خوبی داشت تنها گل پرسپولیس را به ثمر رساند به نظرم گابریل و بابک حاتمی عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال ایران داشتند.

سرمربی سابق پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظرم  استقلال اخلاق را در این بازی باخت چون حساسیت دربی خیلی بالا است و بازیکنان باید در آرامش قرار بگیرد ولی استقلالی‌ها با درگیری‌ که بین بازیکنان ایجاد کردند هم نتیجه را واگذار کردند و هم اخلاق را من سرباز پرسپولیس هستم و توقع زیادی از این تیم ندارم و هر موقع بخواهند به این تیم کمک می‌کنم چون با جان و دل پرسپولیس را دوست دارم.

درخشان در پایان تاکید کرد: صحبت‌های مهدی دغاغله از روی کم تجربگی این بازیکن است و هیچ اشکالی ندارد و بهتر است بازیکن به جای حرف زدن توانایی‌هایش بیشتر کند اگر من با او مشکل داشتم پس چرا برانکو هم او را نیمکت نشین کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمدرضا ايراندوست
۱۷:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مثل اين كه در زمان تعطيلات در سايت باشگاه خبرنگاران جوان كسي نيست كه نوشته ها را كنترل نمايد، در سطر هشتم اشتباه نوشتاري داريد ، كه صحيح آن اين است : فكر كنند قهرمان ليگ برتر بشوند. در سطر يازدهم نيز مطالب فوق مربوط به زننده گل پرسپوليس ميباشد كه به آن هيچ اشاره اي نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۱۴:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
چقد آدم پر رو! بازیکنایی که دایی آورد و برات گل میزدن چی؟ طارمی! عباس زاده و بقیه! اون موقع می گفتی دایی در نتایج من تاثیری نداره!
آخرین اخبار