کوثری در واکنش به تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق با ایران:

دولت آمریکا از خود اختیار ندارد، چرا وارد مذاکره شده است؟

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای با ایران در اصل نوعی زیاده خواهی است که به تعبیر خودشان می‌خواهند هیچ امتیازی به ایران نداده و فشار بیشتری را وارد کنند.

شایان

"اسماعیل کوثری" در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای با ایران اظهار داشت: تصویب این طرح از سوی سنای آمریکا یک بازی سیاسی با تیم مذاکره کننده است.

وی ادامه داد: در طول مذاکرات هسته‌ای، هیچ گاه سنای آمریکا طرح نظارت بر توافق را مطرح نکرده  اما امروز می‌بینیم در جایی که طرفین می‌خواهند توافق را نهایی کنند این موضوع مطرح شده و به تصویب می‌رسد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای با ایران در اصل نوعی زیاده خواهی است که به تعبیر خودشان می‌خواهند هیچ امتیازی به ایران نداده و فشار بیشتری را وارد کنند.

کوثری در پایان خاطر نشان کرد: اکنون این سوال مطرح می شود که اگر دولت آمریکا از خود اختیاری ندارد پس چرا وارد مذاکره شد؟ بنابراین تیم هسته‌ای کشورمان باید در این زمینه بسیار هوشمندانه رفتار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار