رئیس شعبه تامین اجتماعی رودهن گفت: این اداره از جمله شعب بزرگ و ممتاز درجه یک در سطح کشور محسوب می شود که 166 هزار نفر به صورت اصلی و تبعی تحت پوشش آن قرار دارند.

محمد هادی اطهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: از این تعداد 37 هزار نفر به عنوان بیمه شده اصلی ، 111 هزار نفر به صورت تبعی و همچنین 18 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شعبه رودهن هستند و خدمات دریافت میکنند.

وی با بیان اینکه شعبه تامین اجتماعی رودهن مناطقی از جمله جاجرود، پردیس، بومهن رودهن و آبعلی را تحت پوشش دارد گفت: علاوه بر شعبه اصلی واقع در شهر رودهن یک شعبه اقماری در شهرستان پردیس و یک کارگزاری رسمی درمنطقه صنعتی خرمدشت نیز فعال هستند.

اطهری در خصوص مستمری بگیران این شعبه تامین اجتماعی گفت؛ حدود چهار هزار و 500 مستمری بگیر اصلی و سیزده و هزار 500 مستمری بگیر تبعی تحت پوشش وزیر چتر بیمه ای این شعبه قرار دارند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی رودهن با بیان اینکه در سال 93 ماهیانه بیش از 40 میلیارد ریال و سالیانه بالغ بر 520 میلیارد ریال بابت انواع تعهدات بلند مدت در این شعبه پرداخت شده است افزود: درحوزه تعهدات کوتاه مدت نیز این شعبه درسال 93 بالغ بر 90 میلیارد ریال انواع تعهدات کوتاه مدت شامل مقرری بیکاری به مبلغ 70 میلیارد ریال و مبلغ 20 میلیارد ریال در سایر تعهدات شامل (غرامت دستمزد ایام بیماری، کمک هزینه بارداری، کمک هزینه کفن ودفن،کمک هزینه ازدواج ، کمک هزینه اورتز و پروتز) به بیمه شدگان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه بسط و گسترش خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی منجر به کاهش هزینه ها و صرف وقت در امور کارفرمایان خواهد شد گفت: از سال گذشته کلیه امور مربوط به دریافت لیست حق بیمه ی بیمه شدگان از طریق اینترنت به روش غیرحضوری انجام می گردد که این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه کارفرمایان جهت مراجعه به شعبه و مراکز اجرائی در شهرستان گردیده است.

اطهری در ادامه گفت: ابلاغ اوراق مطالباتی این سازمان از این پس به شکل الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته که از کلیه کارفرمایانی که تاکنون جهت انجام امور مربوط به ابلاغ الکترونیکی اقدام ننموده اند تقاضا می گردد در اسرع وقت جهت انجام امورابلاغ دیجیتال به شعبه رودهن مراجعه نمایند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی رودهن گفت: همچنین کلیه امور مربوط به پرداخت حق بیمه های اختیاری، حرف و مشاغل آزاد ،رانندگان و کارگران ساختمانی نیز با مراجعه به سایت سازمان و ثبت نام و دریافت رمز عبور جهت پرداخت حق بیمه به شکل مکانیزه ازطریق سايت www.samt.tamin.ir امکان پذیر گردیده است.


انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.