اراضی کشاورزی در رودهن نباید مورد تعرض قانون گریزان قرار بگیرد و باید دست زمین خواران را از اراضی ملی قطع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح در مورد روز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان استقرار در این کشور امنیت و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به همراه آورده است.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان موسس انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود اقدامات ماندگاری را در راستای تعالی ایران اسلامی به همراه داشته است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد سازندگی و بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر اقدامات ارزشی دیگر را از یادگار های امام خمینی (ره) دانست و اضافه کرد: توسعه ایران اسلامی اینگونه اقدامات زیرساختی را در کشور توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رقم زد .

امام جمعه رودهن اظهار داشت: تمامی این ارگان‌ها که در دامن نظام جمهوری اسلامی ایران تولد و شکوفا شدند با تفکر ارزشی امام راحل و رهنمود های مقام معظم رهبری، رهبری اندیشمند و فرزانه و عالم و فقیه بوده است .

ابرقدرت های مذاکرات، کارنامه‌ای بزرگ از دشمنی با ایران اسلامی دارند

امام جمعه رودهن گفت: ابرقدرت‌هایی که در میز مذاکره هسته ای با ایران نشسته اند در گذشته کارنامه ای از دشمنی با ایران اسلامی را با انواع اقسام مدل در دست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در مورد روند مذاکرات هسته ای گفت : ایران اسلامی در جریان مذاکرات 1+5 در مسیر حرکت از پیچی خطر ناک و سرنوشت ساز قرار دارد .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : تیم مذاکره کننده ایرانی هدفشان نباید صرفا یک توافق باشد بلکه باید پشت میز مذاکره با ابرقدرت‌های جهان حقوق از دست رفته ایران اسلامی را در گذشته مطالبه کنند .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه خطوط قرمزی را که سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است، مطالبه ملت ایران است اضافه کرد: لغو کامل تحریم ها و ادامه فناوری هسته ای در ایران اسلامی بر عکس سنگ اندازی امریکا و سایر قدرت ها در روند مذاکرات زیاده خواهی نیست ، بلکه حقوقی است که باید از سوی جهانیان در حق ایران اسلامی به رسمیت شناخته شود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.