رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت:امیدوارم شاهد قضاوت خوبی توسط تیم داوران باشیم و داوری تحت مسائل حاشیه ای قرار نگیرد.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم سرخابی ها محکم بازی کنند و هر تیمی که در زمین به لحاظ فنی و اخلاقی عملکرد بهتری داشته باشد برنده میدان باشد، من فکر می کنم شخصیت هر تیم درون زمین شایستگی آنها را مشخص خواهد کرد. 
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به رتبه استقلال و پرسپولیس در جدول و عملکرد چندان خوب این دو تیم در بازی های اخیر استقبال خوبی از شهرآورد خواهد شید یا خیر توضیح داد: ذهنیتی که در مورد استقلال و پرسپولیس  از گذشته به وجود آمده اینطور است که همواره در این بازی و سکوها پر از هواداران است و در واقع ؟ فرهنگی دارد و بین هواداران جا افتاده است. 
 
وی در خصوص واگذاری پرسپولیس تهران و واگذاری سرخابی ها توضیح داد:من قبلا هم عرض کردم، باید در بحث خصوصی سازی در چارچوب طرح های ملی عمل شود و دولت در اعمال باشگاه ها در جهت رسیدن به اهداف ملی نظارت داشته باشد، زیرا فوتبال و چند رشته دیگر فقط برای تفریح نیستند و می تواند با ورزش‌هایی از قبیل فوتبال که طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است چالش های فرهنگی یک جامعه را برطرف کرد، لذا لازم است که بیش از پیش توجه شود و روزی برسد که ما شاهد باشگاه کامل باشیم که هر کدام برای خود ورزشگاه داشته باشند و یک برنامه ریزی مشخص که وظایف اعضا مشخص باشد آن وقت می بینم که عوام می روند و خواص می مانند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم روز جمعه شاهد بازی خوبی بین سرخابی ها باشیم و در این بازی اخلاق حرف اول را در زمین بزند. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاشانی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار