نشست فنی عمومی (جنرال تکنیکال میتینگ) نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  در این مراسم نمایندگان تیم های شرکت کننده و مسئولین برگزاری رقابت ها حضور داشتند و برنامه مسابقات و قوانین و شرایط برگزاری توضیح داده شد.
پیمان اکبری سرمربی، مرتضی عهدی مربی و علی محمدی فرد فیزیوتراپ تیم ملی زیر 23 سال ایران به نمایندگی از تیم کشورمان در این جلسه حضور داشتند.

سعید درخشنده مدیر رویدادهای بین المللی و امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون کشورمان نیر به عنوان رییس و عضو کمیته کنترل مسابقات در این نشست شرکت کردند.
مهدی نویدی نو داور بین المللی کشورمان که یکی از قاضیان این دوره از رقابت ها است نیز در نشست فنی عمومی رقابت ها حضور داشت.

قرار بود گروه C این رقابت ها با حضور پنج تیم برگزار شود اما با انصراف ترکمنستان، این گروه هم مانند سه گروه دیگر چهار تیمی شد.

با وجود انصراف ترکمنستان، مسئولین برگزاری رقابت ها، برنامه مسابقات را تغییر ندادند و قرار شد در ساعاتی که برای مسابقات ترکمنستان در نظر گرفته شده، تیم حریف در سالن حضور یابد و مقدمات برگزاری مسابقات مانند گرم کردن و پروتکل نیز برگزار شود و در نهایت نیز نتیجه مسابقه سه بر صفر به سود تیم حاضر ثبت شود.

بر اساس اعلام مسئول رسانه ای رقابت ها، نشست خبری پس از هر مسابقه برگزار نمی شود اما کاپیتان و سرمربی تیم ها موظف هستند پس از هر دیدار در میکس زون به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهند.

در پایان این نشست، سعید درخشنده هدیه ای از صنایع دستی کشورمان از طرف فدراسیون والیبال ایران به تو وین نایب رئیس فدراسیون والیبال میانمار و مسئول برگزاری رقابت ها اهدا کرد.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 22 تا 30 اردیبهشت در شهر نای پی داو کشور میانمار برگزار می شود. 

تیم ملی زیر 23 سال ایران در گروه B این رقابت ها با تیم های قطر، هند و فیلیپین رقابت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار