آخرین اخبار از رقابتهای قهرمانی آسیا؛

نخستین تمرین جودوکاران در کویت انجام شد/ برگزاری مراسم قرعه کشی از فردا

اعضای تیم ملی جودو کشورمان پس از ورود به کویت، محل برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 نخستین مرحله تمرین خود را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از روز چهارشنبه به میزبانی کویت در سالن القادسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان که بامداد یکشنبه راهی کشور شده بود در هتل "کونتینتال" استقرار يافت.
 
بر اساس تصمیم مجید زارعیان سرمربی تیم ملی اولین جلسه تمرین این تیم در سالن تمرین رقابتها برگزار شد و ملی پوشان یک جلسه تمرین سبک را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند.  جلسه دوم تمرین طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری ساعت 12 ظهر امروز برگزار می شود.
 
آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی جودو عصر امروز نسبت به ثبت نام اعضای تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابتها اقدام خواهد کرد.
 
 
طبق برنامه اعلام شده ساعت 17 فردا سه شنبه قرعه کشی مسابقات انجام و ملی پوشان کشورمان رقبای خود را خواهند شناخت.
 
 
ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو شب گذشته وارد کویت شد و بلافاصله در جلسه هیات رئیسه اتحادیه جودو آسیا شرکت کرد.
 
 
پس از پایان این جلسه ویزر به همراه مسئولان فدراسیون های جودو آسیایی در ضیافت شامی که از سوی "عبیدالعنزی" رئیس کویتی اتحادیه آسیا ترتیب داده شده بود شرکت کرد.
 
 
در جلسه هیئت رئیسه تصمیماتی اتخاذ شد که پس از طرح در کنگره تصویب خواهد شد. جلسه کنگره نیز ساعت 9 صبح امروز آغاز می شود. در کنگره همچنین انتخابات رئیس ، خزانه دار و دبیرکل هم انجام می شود. در جلسه کنگره هم دکتر رستگار و میراسماعیلی از کشورمان حضور خواهند داشت.
 
 
اکثر تیم های آسیایی برای حضور در این دوره از رقابتها وارد کویت شده اند . کره جوبی و ژاپن هم با نفرات اصلی خود روی تاتامی کویت مبارزه می کنند.
 
 
"یاماشیتا" قهرمان اسطوره ای ژاپنی ها که به تازگی به عنوان رئیس فدراسیون جودو ژاپن انتخاب شده در کنگره حاضر خواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، آسیا ، میراسماعیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار