جودوکار وزن 73- کیلوگرم ایران گفت: اینکه تنها بازیکن رده سنی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا بزرگسالان هستم انگیزه بالایی به من داده است.

انگیزه بالایی برای مبارزه در بین بزرگسالان دارممهدی فتحی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: من در رده سنی جوانان هستم و 2 سال دیگر از نظر شرایط سنی وارد بزرگسالان خواهم شد اما با توجه به نتایجی که در رقابت های جایزه بزرگ و قهرمانی کشور بزرگسالان گرفتم،‌ کادر فنی به من اعتماد کردو از همان مرحله نخست به اردوی بزرگسالان دعوت شدم و اکنون نیز قرار است، همراه تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا کویت اعزام شویم. 
 
وی خاطر نشان کرد: از قطر وضعیت بدنی به کمک تمریناتی داشتیم به آمادگی کامل رسیده ام، انگیزه بالایی برای رقابت در بین بزرگسالان دارم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای جودو کشور باشم. 
 
فتحی پور تاکید کرد: اکنون که تنها بازیکن جوانان در بین بزرگسالان هستم مجبورم تلاشم را بیشتر کنم ضمن اینکه نفر دیگری نیز در وزن من حضور دارد در نتیجه انگیزه ام دو چندان شده تا بتوانم با قدرت بالاتر وی را از پیش رو بردارم، رقابت بین دو نفر در یک وزن به نفع تیم ملی خواهد بود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار