ملی پوش وزن 66- کیلوگرم جودو ایران گفت: مسابقات جایزه بزرگ ترکیه اولین تجربه برون مرزی من در رده بزرگسالان بود امیدوارم آن ناکامی را در کویت جبران کنم.

جودو کار 66- کیلوگرم ایران: امیدوارم بتوانم ناکامی ترکیه را در کویت جبران کنممحمد بریمانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: مسابقات امسال اولین تجربه‌های برون مرزی من در دوره بزرگسالان است، شرایط رقابت‌های جوانان و بزرگسالان متفاوت است و قابل قیاس نیستند به همین دلیل هنوز برای کسب نتیجه مطلوب نیاز به کسب تجربه دارم.

وی تصریح کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه، اولین تجربه من در رده بزرگسالان بود که به حریفی از روسیه خوردم، این رقیب بسیار توانمند بود و نتوانستم مقابل وی به پیروزی دست یابم و حذف شدم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا کویت بهترین عملکرد را داشته باشم و ناکامی ترکیه را جبران کنم.

جودو کار 66-  کیلوگرم ایران اذعان کرد: در اولین مرحله اردوی آسیایی به دلیل همزمانی با امتحاناتم غیبت داشتم اما از دومین مرحله به اردو اضافه شدم و همراه بازیکنان تمرین کردم، زحمات زیادی کشیده‌ایم و فکر می‌کنم از نظر آمادگی جسمانی وضعیت ایده‌آلی داریم و اگر خدا بخواهد به نتیجه خواهیم رسید.

وی افزود: البته این نکته را نباید فراموش کرد که جودو کاران ایران نسبت به سایر کشورها تجربه کمتری دارند و رسیدن به مدال سخت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، بریمانلو ، تیم ملی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار