سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با وجود کنار گذاشتن عرفان نساج پور با ورود بازیکن خارجی جدید اعتقاد دارد پتروشیمی در حال حاضر 3 بازیکن پست یک دارد که یکی از یکی بهتر هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران حاتمی سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بعد از شکست مقابل مهرام تهران در شروع مرحله نیمه نهایی در جمع خبرنگاران گفت: به مهرامی‌ها تبریک می‌گویم. خوب بازی کردند و برنده شدند اما فردا روز دیگری است. ما آماده‌تر از همیشه در مسیر قهرمانی گام برمی‌داریم.

حاتمی در مورد جذب اسلاوکو ورانز به عنوان سهمیه خارجی تاکید کرد: اسلاوکو با قد 233 سانتی متر به نسبت توان خود عالی کار کرد. باید قبول کرد که با آمدن او هم برای خودش و هم برای ما مشکل ایجاد می شود چون با تیم هماهنگ نیست اما از هر دو بازیکن خارجی خود راضی هستم و مطمئنم روز به روز بهتر می شوند.

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به اینکه با توجه به مشکل همیشگی پتروشیمی در پست یک چرا یک گارد رأس خارجی برای این مرحله جذب نکرده اند؟ گفت: ما 3 بازیکن پست یک داریم که یکی از یکی بهتر هستند. خیلی حرف ها زده می شود که فکر می کنم باید کارشناسی باشد. مطمئم اگر بازیکنی به غیر از اسلاوکو در زمین بود مشکل ما چند برابر می شد. حدادی در بازی قبل 41 امتیاز به دست آورد اما در این بازی امتیازات او نصف شده بود.

وی ادامه داد: انتخاب بازیکنان خارجی ما 100 درصد درست بود چون به شرایط نگاه کردیم و بازیکن را چشم بسته نیاوردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، مهرام ، حاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار