باشگاه آث میلان از تمدید خودکار قرارداد بازیکنان زنی که در سال آخر قراردادشان باردار شوند، خبر داد.

باشگاه آث میلان ایتالیا اعلام کرد در صورتی که بازیکنان تیم فوتبال زنان این باشگاه در آخرین سال از قرارداد خود باردار شوند، قرارداد آنها در صورت رضایت بازیکن، به طور خودکار به‌مدت یک فصل دیگر تمدید می‌شود تا بازیکنان این تیم دغدغه‌ای برای فرزندآوری نداشته باشند.

این موضوع تنها اقدام باشگاه میلان در جهت کمک به بازیکنان تیم زنان نیست و بر اساس دستورالعملی که باشگاه تعیین کرده، بازیکنانی که مادر شده باشند، می‌توانند از مزایایی، چون پرستار همراه در تمرینات و مسابقات و همچنین بلیت‌های پرواز، اقامت هتل و سایر خدمات برای فرزند و یک همراه بهره‌مند شوند.

جورجیو فورلانی مدیرعامل آث میلان، دراین‌باره گفت: ما مفتخریم که چنین پروژه مهمی را ارائه می‌کنیم که بار دیگر توجه آث میلان به امور مربوط به خانواده را برای تمام اعضای روسونری نشان می‌دهد.

او ادامه داد: ما می‌خواهیم این گام جدید انگیزه‌ای بیشتر باشد برای رشد و توسعه برای کل باشگاه و همچنین تبدیل شدن به یک الگوی قابل پیروی در سطح ملی و بین‌المللی. تلاش می‌کنیم برای تضمین اینکه دنیای فوتبال به طوری فزاینده، به محیطی تبدیل می‌شود که در آن همه می‌توانند برای تصمیم‌گیری‌های مهم شخصی، آزاد باشند.

برچسب ها: آث میلان ، بارداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار