سرپرست باشگاه کارا ماشین درباره حضور این تیم در رقابتهای لیگ دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

حسن شیر قوی سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین درباره مسابقات لیگ دوومیدانی اظهار کرد: امسال تیم کارا ماشین برای فرهنگ سازی و  تفکرات حرفه‌ای دوومیدانی از لحاظ ساختاری خواسته تیم‌هایی را به لیگ دوومیدانی بیاورد که نه برای سکوی قهرمانی بلکه دوومیدانی را به صورت حرفه‌ای جلو  ببرد. حرفه‌ای این نیست که فقط ورزشکار بدود تا قهرمان شود باید ذهن و تفکر حرفه‌ای داشته باشد. اگر تفکر حرفه‌ای نداشته باشیم جسم حرفه‌ای به درد ورزش حرفه‌ای نمی‌خورد. به خاطر همین کارا ماشین در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان، جوانان تیمداری می‌کند و امتیازات پاداش‌ها را بالا برده است و باعث شده که سایر تیم‌ها هم امتیازات پاداش‌ها را بالا ببرند، چون تاکنون دوومیدانی از لحاظ مالی و قرارداد‌ها خیلی پایین بوده است و امسال پیشرفتی در قرارداد‌ها انجام شده است.

او افزود:  کاراماشین در نظر دارد از قهرمانان خوب و خوشنام و پرامتیاز در لیگ دوومیدانی استفاده کند و ورزشکاران را بیمه کند و اگر امکان پذیر بود استخدامشان کند و همه جوره تفکراتش حرفه‌ای است.  امسال این باشگاه دوست دارد دوومیدانی را تقویت کند و به فدراسیون دوومیدانی کمک کند. از طرفی هم احسان حدادی فرد کارکشته و ویترین دوومیدانی هست و سکاندار این رشته ورزشی شده است، مدیرعامل باشگاه توصیه اش برای مربیان و کادر اجرایی این است که حتما کاری کنیم که با سیاست و تفکرات فدراسیون دوومیدانی کار‌ها را به جلو بیریم و به نوعی کمک حال فدراسیون باشیم. هدف اول  مدیرعامل کاراماشین که خودش هم ورزشی هست کمک به فدراسیون است و دست به دست هم بدهیم تا دوومیدانی از این وضعیت نامناسب نجات بدهیم. نوآوری هدف دوم ما است  و از لحاظ تفکرات، امکانات، رفتار و کردار و برخورد با ورزشکارانمان هم حرفه‌ای باشد.

وی ادامه داد: ما باید ورزشکاران را حفظ و حمایت کنیم نه اینکه ورزشکاران را ابزار و نردبان قرار بدهیم تا خودمان را تبلیغ کرده و پله ترقی خودمان کنیم. ورزشکاران باید بدون چشمداشتی حمایت شوند  و دیدگاه  مهندس صباحی مدیرعامل  کارا ماشین که از دوندگان استقامت محسوب می‌شود این است. او به دوومیدانی نیامده که یک الی ۲ سال ورزشکاران را ابزار قرار بدهد و سواستفاده کند و سال‌های بعد رها کند و برود. او اینجا آمده تا در دوومیدانی بماند و یار این رشته ورزشی باشد.

سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین افزود: شعار ما این است که ما یک خانواده هستیم و توجه ویژه‌ای به همه ارگان  و قهرمانان دوومیدانی  داریم چرا که قهرمانان ویترین این رشته ورزشی هستند و امسال تمام قهرمانان ملی را برای شرکت در لیگ دوومیدانی جذب کردیم و هدفمان این است که در کنار این قهرمانان باشیم و کمک حال ورزشکاران باشد. قهرمانان ما باید ارزششان حفظ شود و پیشرفت کنند  و همین موضوع باعث می‌شود که دوومیدانی ما پیشرفت کند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا دوومیدانی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

شیرقوی گفت: امسال  تیم کاراماشین برای دومین سال در لیگ دوومیدانی شرکت می‌کند و پارسال  با اختلاف کم به مقام چهارم مسابقات دوومیدانی دست یافت و در مسابقات داخل سالن هم به نایب قهرمانی رسید. البته تیم ما از لحاظ امتیازی  در مسابقات داخل سالن قهرمان بود، اما برای اولین بار جایگاه تیم‌ها را براساس مدال حساب کردند و نباید این کار را می‌کردند، چون در مسابقات باشگاهی امتیاز مهم است نه مدال آوری. به نظرم باید امتیاز دهی صورت بگیرد تا ورزشکاران به حق و حقوق خود برسند.

سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین افزود: ما در لیگ دوومیدانی امسال با قدرت حضور داریم. ما دوست داریم جوانان را بیشتر از بزرگسالان حمایت کنیم، چون جوانان باید قوی شوند تا به بزرگسالان برسند. اگر جوانان ضعیف دیده شوند وبه جوانان اهمیت داده نشود در آن صورت پیست‌ها خالی می‌شود و ساختار دوومیدانی ضعیف می‌شود. اگر بخواهیم ساختار دوومیدانی قوی باشد باید در رده‌های پایه بیشتر از اینها کمک  و کار کنیم تا استعدادیابی صورت بگیرد. مدیرعامل باشگاه کاراماشین دوست دارد در پایه‌ها خیلی کمک کند به خصوص در رده جوانان که لیگ دارد. تنها تیمی در مسابقات بزرگسالان هستیم که جوانان بیشتری جذب کردیم تا میدان ببینند و تجربه کسب کنند تا بتوانند اعتماد به نفسشان بالا باشد و این هم فاکتور‌های خوبی هست که در لیگ بزرگسالان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار