دبیرکل حزب 72 تن ایران اسلامی گفت: جبهه بصیرت که در گذشته توسط سید شهاب الدین صدر تشکیل شده بود هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده و افرادی که در این جبهه حضور داشته‌اند برای برنامه‌ریزی در مورد چگونگی شرکت در انتخابات دوباره دور هم جمع شده‌اند.

آغاز فعالیت جبهه بصیرت/ آخرین سه‌شنبه هر ماه جلسات جبهه بصیرت تشکیل می‌شود
"مهدی فتحی‌زاده" دبیرکل حزب 72 تن ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، در رابطه با جلسات این حزب با سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکسری جلسات با "سید‌شهاب‌الدین صدر" برگزار کرده‌ایم و این جلسات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: جبهه بصیرت که در گذشته توسط صدر تشکیل شده بود هم اکنون فعالیت خود را از سر گرفته است و افرادی که در این جبهه حضور داشتند برای برنامه ریزی در مورد چگونگی شرکت در انتخابات دوباره دور هم جمع شده‌اند.

فتحی‌زاده ادامه داد: آخرین سه شنبه هر ماه جبهه بصیرت جلساتی را تشکیل می‎دهد و در این جلسات تلاش می‌کنیم تقسیم کارها را انجام دهیم تا حضور موثری در انتخابات آتی داشته باشیم.

دبیرکل حزب 72 تن ایران اسلامی تصریح کرد: جبهه بصیرت از زیرمجموعه‌های اصولگرایان است و از تلاش‌های سید‌رضا تقوی رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان برای اتحاد حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بصیرت ، صدر ، فتحی‌زاده ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار