جبهه بصیرت و بیداری اسلامی در بیانیه ای از مردم شریف کشورمان دعوت به عمل می آورد مشارکتی ماندگار به وسعت تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را در انتخابات نهمین دوره مجلس نهم در معرض نگاه جهانیان قرار دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی جبهه بصیرت و بیداری اسلامی؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

دوازدهم اسفند ماه زنگ انتخابات در پهنه ایران اسلامی طنین انداز می شود تا سیمای پرغروری از برکت، آبادانی، اقتدار و عظمت در کالبد نظام ولایی و مردم مدار ما به جریان افتد. در این روزِ سعادتمندی، قدم به قدم رای دهندگان تا رسیدن به پای صندوق های رای تعبیری روشن از وفاداری و آریِ دوباره ی ملت بزرگ ایران به جمهوری اسلامی است و به قطع و یقین در شریان های این تجدید پیمان، خون تازه ای به رنگ تضمین سلامت وطن عزیزمان و پیشرفتهای آتی نظام متجلی خواهد شد.

مردم شریف و فهیم ایران در طول بیش از سه دهه استقلال و آزادی که در پرتو انوار الهی جمهوری اسلامی حاصل شده است، مکرر ثابت کرده اند که یاوری مقتدر و پشتوانه ای آهنین برای حفظ و ارتقای نظام به حساب می آیند که سند این ادعا حضور خالصانه آنها تحت هر شرایطی در تمامی صحنه های حماسه ساز نظام است و این بار نیز دنیا در انتظار رویت نمایش دلپذیرتری از سیل خروشان وطن پرستی و ولایتمداری ایرانیان لحظه شماری می کند.

نکاتی ظریف در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهفته است که حساسیت های این دوره از انتخابات را بر مردم هوشیار ایران عیان می کند:

۱- “بیداری اسلامی” برادران و خواهران دینی ما در خاورمیانه و شمال آفریقا و تجلی “بصیرت” ایرانیان در انتخابات ۱۲ اسفند، پیوند مبارک “بصیرت و بیداری اسلامی” را خلق می کند تا در دوره سرافکندگی قدرتهای بزرگ پیروزی دیگری برای ملل مسلمان و مظلوم ثبت شود.

۲- بی شک حضور پرشور تمامی آحاد جامعه و مشارکت حداکثری مردم بزرگ ایران در تعیین سرنوشت خویش پاسخی کوبنده به سناریوی دشمنانی است که دروغ نخ نما شده ی “بحران در ایران” را تبلیغ می کنند.

۳- امروز که پیشرفتهای خیره کننده جمهوری اسلامی ایران موجی از شرمساری و خجالت را برای نظام استکبار به بار آورده است و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نظام و ملت با فتح رفیع ترین قله های دانش توسط فرزندان ایران اسلامی پاسخ داده می شود، حماسه غرور انگیز انتخابات ۱۲ اسفند دشمنان را یک قدم دیگر به لبه پرتگاه نیستی نزدیک تر می سازد.

با عنایت به فرصت های مهم ملی و الهی که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اختیار ملت بزرگ ایران گذاشته است، جبهه بصیرت و بیداری اسلامی که با اهداف عالیه «توسعه دین مداری»، «رقابت در خدمتگزاری» و «افزایش کارایی» پای به میدان انتخابات گذارده است، از مردم شریف ایران درخواست می کند در روز ۱۲ اسفند با حضور دشمن شکن و خیره کننده خویش در پای صندوقهای رای و با انتخاب اصلح، مشارکتی ماندگار به وسعت تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در معرض نگاه جهانیان قرار دهند تا به مدد باریتعالی همگی از خیرات و برکات این حماسه ملی بهره مند شویم.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار